محسن کیایی در گفتگویی شفاف در برنامه من و شما عنوان کرد :

از بازی در «ماجرای نیمروز۲»انصراف ندادم / چون برادرم کارگردان است حق کسی رانخوردم / گران نیستم به اندازه دستمزد میگیرم.

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۱:۲۵
کد خبر: ۷۴۷۹۸۲
از بازی در «ماجرای نیمروز۲»انصراف ندادم / چون برادرم کارگردان است حق کسی رانخوردم / گران نیستم به اندازه دستمزد میگیرم.
محسن کیایی در دومین قسمت از برنامه من و شما در فصلسوم میهمان آرش ظلی پور ؛ مجری این برنامه بود. کیاییبعد از صحبت کردن درباره دوران کودکی اش از علاقهشدیدش به تلویزیون در آن دوران گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ظلی ‌پور از کیایی پرسید که چرا با وجود این علاقه چندسالی ست که در تلویزیون کار نمی کند. کیایی در پاسخ ضمن گلایه از مدیریت ها از یک همکاری جدید خبر داد و گفت: به تازگی یک فیلمنامه برای شبکه یک در سى قسمت نوشتم که کمدى ست و احمد زالى هم تهیه کننده آن است. هنوزمشخص نیست که در آن بازی می کنم یا نه؟ 

گلایه کیایی از نحوه مدیریت ها در تلویزیون 

او ادامه داد: من از تلویزیون فاصله نگرفتم اما یک چیزیباید آدم را براى کار کردن ترغیب کند . وقتى یک فیلمنامهمینویسى و بعد با هفت خوان رستم مواجه میشوى‌دلسردمیشوی ؛ از تعداد نظرات بالا تا ممیزى هاى زیاد! اینقدرنظر اعمال میشود که دیگر متن شبیه آن چیزى که اولش بودنیست. 

ظلی پور با تاکید براینکه میتوان با ایده های خوب برنامه های خوب ساخت نظر کیایی را درباره اجرای همبازی درساخت ایران ۲ پرسید. کیایی درباره «برنده باش»  عنوانکرد: من مسابقه برنده باش را ندیدم فقط بخش هایی از آن رادر فضای مجازی دیدم و تا وقتی نتوانم کامل قسمتی را ببینمنمیتوانم درباره اجرای گلزار نظر بدهم. رضا گلزار یکایده آل هایی دارد که برای رسیدن به آن تلاش کرده و بهخیلی از آنها هم رسیده ، او مستحق جایگاهی که الان در آناست ، هست! به نظر من آدم خوب و رفیق خوب و بامعرفت و بسیار دوست داشتنی ست.

محسن کیایی برنامه «تب تاب» را اجرا نمی کند

وی در پاسخ به سوال ظلی پور مبنی براینکه بالاخره اجرایبرنامه «تب تاب» را برعهده میگیرد یا نه گفت: نمیدانم چرادر هفته چند پیشنهاد برای اجرا دارم؟ معمولا همهپیشنهادات اجرا را رد میکنم اما درباره تب تاب باید بگویمکه هم عباس اختری از جمله کسانی است که سالها کار کردهو هم مریم جلالی را خوب میشناسم برای همین صحبتهایی باهم کردیم اما من دغدغه اجرا ندارم و باید اعلام کنمکه خیر من برنامه «تب تاب» را اجرا نخواهم کرد. 

برای ازدواج به میزان طرفدارانم فکر نمی کردم

کیایی که در سن ۲۱ سالگی ازدواج کرده است درباره اینتصمیم گفت: من هرتصمیمی که فکر کنم که درست است راعملی میکنم در دوران جوانی فکر میکردم ازدواج درستاست و برای همین در سن پایین ازدواج کردم و اصلا بهاینکه طرفدارانم کم می‌شوند فکر نکردم و برایم مسئله مهمی نبود.

من حق کسی را نخوردم که برادرم کارگردان است

او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بازیگر شدنشعنوان کرد: یک چیزی را برای اولین بار میگویم خیلی هافکر میکنند من به خاطر اینکه برادرم کارگردان استبازیگر شدم و هیچ تخصصی در این زمینه نداشتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز