به تهیه کنندگی یوسف پور انوری؛

بررسی استراتژی ایران برای مقابله با تحریم دلار

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۷:۵۷
کد خبر: ۷۴۸۹۵۳
بررسی استراتژی ایران برای مقابله با تحریم دلار
موضوع برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) به بررسی استراتژی ایران برای مقابله با تحریم دلار اختصاص خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری به بررسی قدرت دلار به عنوان نیرومندترین ابزار آمریکا برای تحت فشار گذاشتن کشورها می پردازد.

این برنامه در ادامه به کاهش شدید ارزش پول ملی در سه کشور روسیه، ترکیه و ایران در برابر دلار اشاره کرده و راه حل هایی که ایران در حال پیگیری برای جلوگیری از تاثیر قیمت دلار بر اقتصاد کشور است را بررسی می کند.

بررسی متغیرهای موثر بر ارزش پول ملی کشور در حوزه تولید ناخالص داخلی و بازار بین‌المللی، تاثیر وضعیت سیاسی کشورها و نزدیکی یا دوری به قدرت های اقتصادی بر ارزش پول ملی، تفاوت وضعیت دلار نسبت به زمانی که اقتصاد آمریکا در جهان بی‌رقیب بود، بررسی وضعیت وابستگی صنایع ایران به دلار، تاثیر گرایش به یوآن بر وضعیت دلار و تاثیر پیمان های پولی بر بهبود وضعیت در ایران از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

حجت اله عبدالملکی اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه و محمد خوش چهره، مهدی پازوکی و ابوذر براری اقتصاددان به عنوان کارشناس مهمان در برنامه این هفته «ایران امروز» حضور دارند.

این برنامه با اجرای لیلا فرامرزی، ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 14 شهریور روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز