روز شنبه ١٠ شهریور ٩٧؛

ورکشاپ تخصصی عکاسی برگزار گردید

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۴۹۳۸۵
ورکشاپ تخصصی عکاسی برگزار گردید
هفتمین ورکشاپ تخصصی عکاسی آکادمی عکاسی کاندید در روز شنبه ١٠ شهریور ٩٧ و در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه پنجمین جشنواره بین المللی عکس خیام با موضوع "عکس و نوشتار " در نگارخانه بزرگ بازار ایرانی اسلامی اندیشه برگزار گردید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این نشست که با استقبال عکاسان همراه بود، دکتر پژمان دادخواه به عنوان مدرس کارگاه در مورد مباحثی همچون عنوان عکس، کپشن، کات لاین و استیتمنت به ایراد سخنرانی پرداخت. هادى صمدى مدیر برگزارى برنامه خاطر نشان کرد این ورک شاپ با هدف آشنایى هر چه بیشتر عکاسان با مباحث نظرى عکاسى و اهمیت نوشتار در عکاسى برپا گردید .

پس از پایان نشست، نمایشگاه پنجمین جشنواره بین المللى عکاسى خیام در نگارخانه بازار بزرگ ایرانى اسلامى اندیشه با حضور على سامعى نماینده فیاپ در ایران ، و همچنین اساتید هنرهاى تجسمى همچون استاد داور پروین، استاد سیامک شیرى و دیگر هنرمندان و عکاسان گشایش یافت .این نمایشگاه با همکارى شرکت عمران شهر جدید اندیشه و به نمایشگاه گردانى آکادمى عکاسى برگزار گردید .

این نمایشگاه دومین رونمایی از آثار این جشنواره پس از برگزاری آن در خرداد ماه ٩٧ در فرهنگستان هنر تهران می باشد .جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس - وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» - برگزار می شود.نمایشگاه آثار برتر از ١١تا ١٧شهریور ٩٧از ساعت ١٠تا ٢١ برای بازدید عموم علاقه‎مندان در نگارخانه بازار ایرانی اسلامی اندیشه دایر است.

نظر شما