این هفته در مجله صبحگاهی شبکه دو سیما؛

«چگونه گفت و گو کنیم" در "از فراز الوند"

۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۱:۵۲
کد خبر: ۷۵۰۳۵۶
«چگونه گفت و گو کنیم در از فراز الوند
این هفته «چگونه گفت و گو کنیم»، موضوع برنامه «از فراز الوند» خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در هفته پیش رو برنامه «از فراز الوند» قرار است با موضوع گفت و گو و نتیجه حاصل از گفت و گو در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و خانواده، به اهمیت این مقوله در برقراری ارتباط بپردازد.

مجتبی احمدی، تهیه کننده و سردبیر برنامه «از فراز الوند» در گفت و گو با خبرگزاری برنا گفت: در هفته جدید قرار است، راز و رمز یک گفت و گوی موفق و گفتگویی که در حوزه های مختلف می تواند به نتیجه مثبت برسد را بررسی کنیم.

احمدی افزود: قرار است در این هفته، گفت و گو میان اعضای خانواده، گفت و گو در جامعه، گفت و گو در محل کار، گفت و گو در زندگی آپارتمانی، گفت و گوهای مختلف سیاسی، گفت و گوهای اقتصادی و اصولا هر  آنچه در یک گفت و گوی ساده و صمیمی می تواند انسان ها را به هم نزدیک کند و در واقع ترجمه بهتری از کلام هم داشته باشند را بررسی می کنیم.

وی ادامه داد: شنبه در روز ورزشی برنامه، دو تن از قهرمانان مسابقات آسیایی مهمان برنامه ما خواهند بود. روز یکشنبه، پویا ودایع، گفت و گوی بدن (body language) را ارائه خواهد داد و در حقیقت سبک و سیاق جدیدی از گفت و گو را که شاید برای هر یک از ما در طول زندگی اتفاق می افتد اما دقت لازم را به آن نداریم، بررسی می کنیم.

سردبیر برنامه از فراز الوند بیان کرد: در این هفته نگاهی داشته باشیم به چند و چون ادبیات، لحن و سبک و سیاق استفاده از کلمات و گفتگوی اعضای خانواده با یکدیگر؛ گفت و گوی پدر و مادر با فرزندان و گفت و گوی همسران که قاعدتا در روابط اعضای خانواده بسیار مهم و حیاتی است.

احمدی خاطرنشان کرد: با یکی از نویسندگان سریال های تلویزیونی گفت و گو خواهیم کرد و گفت و گو نویسی را در سریال های تلویزیونی که می تواند روی ادبیات کلامی جامعه موثر باشد را تحلیل و بررسی خواهیم کرد. به گفت و گوهای سیاسی و موفقیت هایی که در یک گفت و گوی سیاسی دست پیدا کردیم و در واقع معیارهایی که یک گفت و گوی سیاسی  می تواند آینده کشور را بسازد از سرفصل های این هفته برنامه است.

117724096_152168989adbcb

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)،  عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز