هیسپان تی وی و بررسی وضعیت آشفته اقتصادی دنیا:

بحرانی که از آمریکا شروع شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۹:۵۰
کد خبر: ۷۵۱۸۲۰
بحرانی که از آمریکا شروع شد
«زمانی که حباب ها ترکید» عنوان مستندی است که به موضوع بحران اقتصادی که در سال 2008 اقتصاد آمریکا و به تبع آن اکثر کشورهای وابسته به این سیستم را درگیر خود کرد، اشاره دارد که به پخش هیسپان تی وی رسیده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این مستند به ساز و کار سیستم کاپیتالیستی بانکداری آمریکا پرداخته می شود و به مخاطبان نشان می دهد که چگونه نقص در این سیستم باعث بروز بحران اقتصادی شده است. در سال 2008 سیستم اقتصادی آمریکا ناگهان به علت افزایش حباب اعتبار فرو  می ریزد. این بحران اقتصادی بر سیستم مالی کل جهان تاثیر گذاشت. 

کارگردان این مستند به روستایی کوچک به نام «ویک» در نروژ می رود تا نشان دهد چگونه فساد مالی در بانک های آمریکا بر این نقطه دور افتاده از جهان تاثیر گذاشته است. مسئولین شهری ویک که بر اثر بحران اقتصادی آمریکا صدمه دیده اند به نیویورک سفر می کنند تا ببینند سرمایه های آنها کجا خرج و نابود شده است. 

در ادامه «هانس مولاند» کارگردان مستند «زمانی که حباب ها ترکید» با اقتصاد دانان مطرح دنیا مصاحبه می کند و آن ها از سیستم اقتصادی کنونی غرب و خصوصا آمریکا که منجر به بروز چنین مشکلاتی شده است انتقاد می کنند. 

مستند «زمانی که حباب ها ترکید» (When Bubbles Burst ) محصول سال 2012 در سه قسمت 25 دقیقه ای از روز چهارشنبه 21 شهریور ماه ساعت 8:30 به وقت تهران از هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز