فاطمه ذوالقدر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

قول اکران آشغال های دوست داشتنی را از وزیر ارشاد گرفتیم

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۲:۲۷
کد خبر: ۷۵۲۲۵۱
قول اکران آشغال های دوست داشتنی را از وزیر ارشاد گرفتیم
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: برای اکران «آشغال های دوست داشتنی» از وزیر ارشاد قول گرفتیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فاطمه ذوالقدر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید بسیاری بر اکران فیلم سینمایی «آشغال های دوست داشتنی» دارد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس می گوید که همچون فیلم «عصبانی نیستم» که با پیگیری های زنان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به نمایش درآمد، برای اکران فیلم توقیفی محسن امیر یوسفی پیگیری ها و رایزنی های بسیاری از سوی کمیسیون فرهنگی صورت گرفته و این کمیسیون قول اکران «آشغال های دوست داشتنی» را از وزیر ارشاد گرفته است.

او درباره پیگیری های اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس برای اکران این فیلم در گفت و گویی ابراز کرد: پس از تماس ها و دیدارهای حضوری که با محسن امیر یوسفی کارگردان و تهیه کننده فیلم «آشغال های دوست داشتنی» داشتیم، کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیری های لازم را برای اکران این فیلم توقیفی به عمل آورد.

او درباره جزئیات پیگیری کمیسیون فرهنگی مجلس برای اکران این فیلم توقیفی توضیح می دهد: «پروانه ساخت «آشغال های دوست داشتنی» ۶ سال پیش صادر شد و این فیلم جلوی دوبین رفت و پس از آن هم تمامی مجوزهای لازم را به صورت قانونی دریافت کرد

این نماینده اصلاح طلب در ادامه می گوید: در راستای پیگیری های کمیسیون فرهنگی مجلس برای اکران «آشغال های دوست داشتنی» اعضای این کمیسیون صحبت هایی را با رئیس سازمان سینمایی محمد مهدی حیدریان انجام دادند و ایشان گفتند که این فیلم پس از «عصبانی نیستم» اکران خواهد شد و به محسن امیر یوسفی هم قول اکران «آشغال های دوست داشتنی» را داده بودند. در طول رایزنی ها ما برای اکران این فیلم، ما حتما می خواستیم که آقای حیدریان به این مسئله ورود کنند و حتی کمیسیون فرهنگی مجلس صحبت هایی را با وزیر ارشاد برای اکران این فیلم انجام داد و ایشان گفتند این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

فاطمه ذوالقدر در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است برخی فشارهای خارج از سینما باعث عدم اکران این فیلم شده باشد، گفت: «چون ما نمی خواهیم با فشارهای خارج از سینما «آشغال های دوست داشتنی» پس از چند روز از پرده پایین کشیده شود، قرار است جلسه ای با وزیر ارشاد برگزار کنیم تا ببینیم موانع و مشکلات این فیلم برای اکران چیست! زیرا در سیاست کمیسیون فرهنگی و سازمان سینمایی اکران فیلم های توقیفی از جمله «آشغال های دوست داشتنی» و «خانه پدری» در دستور کار است ما می خواهیم همچون «عصبانی نیستم»، این فیلم ها نیز اکران شوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز