از چهارشنبه ۲۱ شهریور در ایران‌؛

جکی جان به ایران می آید/ ببینید

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۹:۳۰
کد خبر: ۷۵۲۳۱۸
جکی جان به ایران می آید/ ببینید
نسخه اصلی فیلم سینمایی «اَجنبی» (بیگانه) فرمت DCP با زیرنویس فارسی از روز چهارشنبه بیست و یکم شهریور روی پرده سینماهای ایران می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هم‌زمان با روز ملی سینما «خانه فیلم» اقدام به پخش فیلم‌های خارجی با کیفیت اصلی و صدای دالبی در ایران نموده است. «اجنبی» به عنوان اولین فیلم این دفتر در سینماهای کوروش، چارسو، مگامال، ملت، شهرک، سپیده در تهران و اطلس و هویزه مشهد، شهر آفتاب و گلستان شیراز، چهارباغ و سیتی‌سنتر اصفهان، کاپری گرگان نمایش داده می‌شود. میزان استقبال از این طرح در افزایش سینماها تاثیرگذار خواهد بود.

در خلاصه داستان آخرین فیلم جکی‌چان با نقشی جدی و متفاوت آمده: «صاحب یک رستوران به نام کوآن پس از این‌که فرزندش در یک بمب‌گذاری دلخراش کشته می‌شود، تصمیم می‌گیرد از افرادی که باعت مرگ فرزندش شده‌اند انتقام بگیرد. اما...».

این فیلم برای اولین بار با نسخه‌ای متفاوت نسبت به پخش‌های قبلی و در سینماهای مجهز به نمایش درمی‌آید؛ بدیهی‌ست که طرح اکران رسمی فیلم‌های خارجی در ادامه به نمایش فیلم‌هایی می‌پردازد که کم‌ترین فاصله زمانی با انتشار در کشورهای سازنده را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز