«مشت آخر» مهدی فخیم زاده در چه مرحله ای قرار دارد؟

آخرین وضعیت مشت آقای بازیگر!

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۵۲۳۲۹
آخرین وضعیت مشت آقای بازیگر!
فیلم سینمایی «مشت آخر» که فیلمبرداری آن بعد از بهبود اوضاع جسمانی مهدی فخیم زاده از سر گرفته شده اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جدیدترین اثر مهدی فخیم زاده که در کسوت کارگردان و بازیگر در آن حضور دارد، به دلیل تصادف وی نیمه کار ماند اکنون به مرحله تدوین و صداگذاری رسیده است.

خبرها حاکی از آن است که سکانس های باقیمانده از این فیلم سینمایی، بعد از بهبود اوضاع جسمانی این هنرمند، در مرداد ماه ضبط شد و به این ترتیب فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. در مجموع چهار جلسه از فیلم برداری «مشت آخر» که در همان لوکیشن چالوس قرار داشت باقی مانده بود که با حضور  فخیم زاده به سرانجام رسید. این فیلم سینمایی در تهران و شهرهای شمالی ایران فیلمبرداری شده است.

مشت آخر به ایستگاه تدوین و صداگذاری رسیده اما هنوز اطلاعی از زمان اکران آن در دست نیست. با توجه به جدول زمان بندی این فیلم، تا یک ماه دیگر بخش فنی فیلم از جمله تدوین، صداگذاری و ویژوآل افکت‌های آن تمام خواهد شد و فقط بخش موسیقی آن باقی می‌ماند.

گفتنی است بازیگران دیگری همچون گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری در «مشت آخر» به ایفای نقش خواهند پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز