تهیه کننده سریال «بچه های گروهان بلال»:

«بچه های گروهان بلال» همزمان با هفته دفاع مقدس پخش می شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۷:۱۰
کد خبر: ۷۵۲۳۵۲
«بچه های گروهان بلال» همزمان با هفته دفاع مقدس پخش می شود
تهیه کننده سریال «بچه های گروهان بلال» گفت: تدوین و صداگذاری این سریال صورت گرفته و موسیقی آن را نیز آرمان موسی پور می سازد و تیزر این سریال به زودی پخش می شود و پس از آن از 21 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس روی آنتن می رود.

عزیز علیزاده، تهیه کننده سریال «بچه های گروهان بلال» در خصوص فرآیند شروع این سریال به خبرنگار برنا گفت: ما بهمن ماه کار خود را شروع کردیم و تا خرداد تصویربرداری ادامه داشت و حدود چهارماه تصویربرداری ما طول کشید.

این تهیه کننده درباره سختی های این کار که لوکیشن ها تماما در شهرک دفاع مقدس است، توضیح داد: به هرحال کار جنگی و نیمی از لوکیشن ها خارجی و به صورت برف و باران بود و مشکلاتی برای ما ایجاد می کرد. حفظ راکورد این کار سخت است و موقعیت زمانی ما مربوط به آخرهای تابستان و پاییز بود. 

او در خصوص تعداد بازیگران نیز بیان کرد: ما 14 بازیگر نوجوان و تعدادی هنرور داشتیم و به جز آن بازیگران اصلی ما وحید رهبانی، محمد حاتمی و... سایر عزیزان بودند.  

سریال «بچه های گروهان بلال» در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی عزیز علیزاده و در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تهیه شده است. فیلمنامه این سریال بر اساس خاطرات و طرحی از عبدالرحمن شلیلیان نوشته شده و داستان گروهانی را روایت می کند که همه نیروهای آن نوجوانان کم سن وسالی هستند که می بایست تا پایان مأموریتشان در حوالی اهواز و عقبه گردان باقی بمانند رحیم جوان جانبازی است که از سرناچاری و به سودای رفتن دوباره به خط مقدم مسئولیت این گروهان مهندسی رزمی را می پذیرد و...

وحید رهبانی، محمد حاتمی، مهرداد ضیایی، شهرام قائدی، امیررضا دلاوری، ارژنگ امیر فضلی، ایمان صفا، کاوه خداشناس، علی نعمت الهی، حسین توشه و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از: کارگردان: عبدالرحمن شلیلیان، تصویربردار: فرهاد مافی، صدا بردار: هادی ساعد محکم طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی امید گلزاده، تدوین: بابک رضاخانی، موسیقی: آرمان موسی پور، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، دستیار اول کارگردان: داوود باقری وسعید عباسی. برنامه ریز: سیاوش ستاری. مشاور پرژه: محمد علی باشه آهنگر، بازیگردان نوجوانان: محسن قصابیان، مدیر تدارکات: حامد عیدی، مدیر تولید: محمود ریحان صفت، روابط عمومی: مجتبی احمدی.

نظر شما