پس از اجرای زنده در برج میلاد؛

محمد معتمدی ممنوع الکار شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۴:۱۱
کد خبر: ۷۵۲۸۴۱
محمد معتمدی ممنوع الکار شد
محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با انتشار مطلبی در فضای مجازی اش از ممنوع الکاری خود گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد معتمدیT خواننده موسیقی ایرانیT با انتشار مطلبی در فضای مجازی‌اش از ممنوع الکاری خود گفت.

«سلام به روى ماه همگى

کنسرت رایگان با همه فراز و فرودهایش گذشت و در این رهگذر تجربه من از شناخت واقعیت‌هاى جامعه بیشتر از پیش شد.

شاید اگر روزى عنوان شود طى یک سال اخیر چه افراد و جریان هایى موافق این کنسرت بودند و براى اجرا شدنش تلاش و رایزنى کردند و چه افراد و جریان‌هایى سعى در کارشکنى و سنگ اندازى داشته‌اند براى اکثر مردم باور کردنى نباشد.

این که طیفى از روزنامه‌ها مدت‌ها تیتر اول‌شان برپایی کنسرت خیابانى بود ولى در قبال این کنسرت موضعى بالاتر از سکوت محض نگرفتند هم براى من عجیب نبود. چون دیگر پس از بیست سال مناسبات حاکم بر فضاى موسیقى ایران را مى‌شناسم.

خوشحالى من از شادى مردمى است که با یک حس خوب و مثبت به خانه هایشان رفتند و مى‌دانم این انرژى مثبت را فردا و فرداها باخود به جامعه برده‌اند و در شهر پراکنده کرده‌اند.

به هر روى امیدوارم این اتفاق آغاز خوبى براى اجراى اینگونه کنسرت‌هاى رایگان از سوى همه اهالى موسیقى باشد.

از همه ممنونم، حتى پلیس محترم اماکن که اخیراً بنده را ممنوع‌الکار کردند. بخاطر اینکه مجوز بنده فقط براى پلى بک صادر شده بود ولى ما با ارکستر و نوازندگان خانم و آقا روى صحنه رفتیم. من نیز این موضوع را شنبه گذشته متوجه شدم وقتى از سوى مدیرعامل محترم برج میلاد تهران از رفتن روى صحنه منع شدم و این ممنوعیت به بنده ابلاغ شد. البته اقرار مى‌کنم سه ساعت مانده به کنسرت این موضوع به صورت تلفنى قویاً به بنده گوشزد شد ولى بنده اهمیتى ندادم حتى نگذاشتم رهبر محترم و اعضاى گروه بویی ببرند. این کنسرت باید اجرا مى‌شد و بنده حاضرم تاوانش را به تنهایى بپردازم.

دوست‌تان دارم و به امید ایرانى شاد»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز