«چرخ» ویژه روز جهانی پاکسازی زمین؛

مدیر دوبلاژ سیما روی «صندلی علم سنج»

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۰:۵۵
کد خبر: ۷۵۳۴۲۸
مدیر دوبلاژ سیما روی «صندلی علم سنج»
بخش پرونده،«چرخ» امروز به مناسبت پانزدهم سپتامبر «روز جهانی پاکسازی زمین»، به این موضوع اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: طرفداران و فعالان پاکیزگی محیط زیست روز پانزدهم سپتامبر هر سال که به نام «روز جهانی پاکیزگی» نام گذاری شده به خیابان ها، اماکن عمومی شهرها، فضاهای سبز، سواحل رودخانه و دریا سرازیر می شوند تا با جمع آوری زباله سهمی حتی کوچک در پاکیزه سازی زمین داشته باشند. روز جهانی پاکسازی زمین در حال حاضر در یکصد و پنجاه و هفت کشور جهان گرامی داشته می شود. ساکنان این کشورها بر اساس برنامه هایی که توسط نهاد های دولتی و غیر دولتی طراحی می شود در عملیات پاکسازی شرکت می کنند

گروه دانش شبکه چهار سیما امشب (24 شهریور) در بخش پرونده برنامه «چرخ» به علل نامگذاری این روز و سهم ما در پاکیزگی اطرافمان می پردازد.

محمدرضا مقدسیان و حسین فروتن مجریان برنامه در این بخش میزبان دکتر برهان ریاضی عضو هیات علمی دانشکده زیست شناسی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد می شوند.

در «صندلی علم سنج» امشب برنامه «چرخ» هومن باقری دوبلور، مدیر دوبلاژ سیما و گوینده اخبار علمی و فرهنگی ، به هفت باور رایج علمی بین مردم پاسخ می دهد.وی دوبله مستند های علمی مشهوری  همچون چهارسوی علم، جهان هستی، انسان و حیوانات و بیگانه ها در درون ما را بر عهده داشته است.

بخش«اتاق دانشمند» این هفته «چرخ» به سراغ فضای کاری و زندگی دکتر مهدی سهرابی ، گلسنگ شناس،عضو هیات علمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران رفته است و مخاطبان با زندگی و دلبستگی های این استاد دانشگاه آشنا می شوند.

نوید فرخی کارشناس فناوری در بخش «علم به زبان ساده» به سوالات مخاطبان در خصوص هوش مصنوعی پاسخ می دهد.

«چرخ» به تهیه کنندگی الهه بهبودی و سردبیری محمد جباری به صورت هفتگی شنبه ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز