نمایش رکورددار فروش تاتر دوباره به روی صحنه می‌رود؛

بهرام افشاری به «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» پیوست

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۵۴۲۴۴
بهرام افشاری به «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» پیوست
نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده برای دومین بار به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» که مهرماه سال 95 در تالار وحدت به روی صحنه رفت و رکورد فروش تاریخ تاتر ایران را شکست، مهر و آبان برای دومین‌بار در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. 

ویشکا آسایش بهرام افشاری سجاد افشاریان سیامک صفری داریوش موفق و همایون غنی زاده (به ترتیب حروف الفبا) در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از: امیر احمدزاده ایمان فتاحی سامان قاسمی هومان محمد حسینی.

«می‌سی‌سی‌پی‌ نشسته می‌میرد» در شانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران جایزه عبدالحسین نوشین را دریافت کرد و همایون غنی زاده به عنوان کارگردان رتبه اول از نگاه منتقدان برگزیده شد.

این نمایش با فروش دو میلیاردی  و شکستن رکورد فروش تاریخ تاتر ایران در تاتر، با استقبال منتقدان هم مواجه شد و رسانه‌ها با تیترهایی چون «نمایشی که رکورد شکست و گیشه را منفجر کرد»، «رکوردشکنی تاریخی یک نمایش» درباره‌اش نوشتند و از این نمایش به عنوان مهم‌ترین اتفاق تاتر که نشان از جدی‌تر شدن و بالارفتن جایگاه تاتر در نگاه و زندگی خانواده‌های ایرانی دارد نام بردند. 

«می ‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» نوشته و کارگردانی همایون غنی‌زاده مهر و آبان 97 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز