به کارگردانی کامبیز جهانگیری؛

دهانی پر از کلاغ در تئاتر تهران

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۵۴۵۲۰
دهانی پر از کلاغ در تئاتر تهران
نمایش «دهانی پر از کلاغ» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی کامبیز جهانگیری با آغاز هفته دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش «دهانی پر از کلاغ» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی کامبیز جهانگیری از روز یکشنبه اول مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

این نمایش مبتنی بر تقاضای کارگردان و با توجه به محتوای متناسب با روزهای دفاع مقدس به مدت ۱۲ روز در سالن استادمحمد پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه داستان این اثر نمایش آمده است: ۲ برادر پس از ۱۷ سال در مکان نامشخصی با یکدیگر دیدار می‌کنند و خاطراتشان را از دوران کودکی، نوجوانی تا جوانی شان که در جنگ گذشت مرور می‌کنند. آن‌ها با اینکه دوقلو هستند در خانواده بسیار مورد تبعیض قرار گرفته‌اند و این موضوع برادر کوچکتر را دچار کینه و عقده کرده است...

بازیگران نمایش «دهانی پر از کلاغ» احسان بیرامی، محمدرضا گرامی‌نژاد، پریسا سیاوشی و هلنا محمدی هستند.

همچنین طراحی صحنه این نمایش را مهدیه شاه مرادی برعهده دارد، معصومه پرورشی طراح لباس و گریم «دهانی پر از کلاغ» است و انتخاب موسیقی آن را امیرصالح نجاری انجام داده است.

نمایش «دهانی پر از کلاغ» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی کامبیز جهانگیری از روز یکشنبه اول مهرماه در ساعت ۱۸ و در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز