در برنامه «ایران امروز»؛

نگاهی به اقدامات ایران در مبارزه مستمر با تروریسم

۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۰۶:۳۹:۲۸
کد خبر: ۷۵۴۶۶۵
نگاهی به اقدامات ایران در مبارزه مستمر با تروریسم
برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) ضمن بررسی حمله موشکی سپاه ایران به مقر حزب تروریستی دموکرات کردستان در اقلیم کردستان عراق، به مرور اقدامات ایران در مبارزه مستمر با تروریسم می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به بررسی حمله موشکی ایران به حزب دموکرات کردستان پرداخته و کشته شدن 11 تروریست در این حمله موشکی که 17 شهریور ماه توسط سپاه پاسداران به مقر حزب تروریستی دموکرات کردستان در اقلیم کردستان عراق صورت گرفته است، می پردازد.

در این راستا اعلام آمادگی رئیس این حزب برای ایجاد ناآرامی در ایران (وی چندی پیش برای لابی گری با مقامات کاخ سفید به واشنگتن رفته بود)، نگاهی به خرابکاری های سایر گروه های تروریستی در خاک ایران از جمله کومله و پژاک و مبارزه مداوم ایران در منطقه با تروریست های مورد حمایت آمریکا، عربستان و اسرائیل مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

حمایت های آمریکا، عربستان و انگلستان از گروه تروریستی جندا... به سرکردگی عبدالمالک ریگی موضوع دیگری است که در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد و طی آن به ملاقات های وی در مراکش با عوامل آمریکایی، جلسه با آمریکایی ها در افغانستان و سایر کشورها و جنایت های این گروه و شیوه دستگیری عوامل آن اشاره خواهد شد.

این برنامه همچنین با اشاره به اقدامات فرقه مجاهدین خلق به عنوان بزرگترین گروه سازمان یافته‌ی تروریستی که مورد حمایت وسیع ایالات متحده است و ترور بیش از 12 هزار ایرانی را در پرونده ننگین خود دارد، به بررسی نظرات کارشناسان در مورد حضور گسترده اعضای این گروه در راهروهای قدرت ایالات متحده که باعث شده سیاست های آن کشور علیه ایران بیش از پیش تندتر شود، می پردازد.

برنامه این هفته «ایران امروز» با حضور کارشناسان و صاحبنظرانی همچون حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عبدا... گنجی مدیرمسوول روزنامه جوان، حسین شیخ الاسلامی مشاور سابق وزارت امور خارجه، یعقوب توکلی محقق و مورخ روی آنتن می رود.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی یوسف پور انوری و با اجرای لیلا فرامرزی، ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 28 شهریور روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز