باران کوثری در نقش «افروز اردستانی»؛

بهم گفتن صداشو درنیار ما حلش می کنیم، اما هیچکس هیچ کاری نکرد!

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۶:۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۵۴۷۸۵
بهم گفتن صداشو درنیار ما حلش می کنیم، اما هیچکس هیچ کاری نکرد!
فیلم «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی پاییز امسال به سینماهای سراسر کشور می آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم «عرق سرد» روایتگر داستان افروز اردستانی با بازی باران کوثری، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. به دلیل گلزنی افروز اردستانی این تیم برای اولین بار توانسته به فینال مسابقات آسیایی راه پیدا کند، اما زمانی که او به قصد سفر به مالزی به فرودگاه مراجعه می‌کند، متوجه می‌شود که ممنوع الخروج شده است.

اما مهمترین دلیل برای آنکه «عرق سرد» را یکی از کنجکاوی برانگیزترین فیلم‌های جشنواره بدانیم آن است که داستان فیلم برگرفته از زندگی نیلوفر اردلان است . نیلوفر اردلان فوتبالیست تیم ملی فوتبال زنان ایران در سال ۲۰۱۵ به دلیل نداشتن رضایت نامه همسرش نتوانست از کشور خارج شود و به همین دلیل از تیم ملی فوتبال بانوان ایران خط خورد .نزدیک بودن خط اصلی داستان به واقعیت می‌تواند به جذابیت آن کمک کند و از طرفی برای فیلم حاشیه ساز شود.

«عرق سرد» برای نخستین بار در تاریخ جشنواره فجر به رکورد جالبی رسید و تمامی بازیگران فیلم کاندید دریافت سیمرغ شدند. همچنین امیر جدیدی و سحر دولتشاهی برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و نقش مکمل زن شدند

پیش بینی می شود با توجه به ترکیب بازیگران و مضمون، «عرق سرد» از جمله فیلم های موفق اکران پاییز باشد.

باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی بازیگران اصلى «عرق سرد» هستند.

سایر عوامل: کامران حجازی (مجری طرح و مدیر تولید)، امید شیرانگیز (برنامه ریز)، فرشاد محمدی (مدیر فیلمبرداری)، هدی صالح کرمانی (صدابردار)، ایمان امیدواری (طراح چهره پردازی)، شقایق طیبی (منشی صحنه)، محمدرضا کشمیری (دستیار اول کارگردان)، سینا قویدل (جلوه های ویژه کامپیوتری)، امیرحسین شجاعی (عکاس)، عماد طاهری (مدیر تدارکات)، محمد حیدرقلی (جانشین تولید)، مهدی داوری (تهیه کننده) هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز