در برنامه «شکاف اقتصادی»؛

شکست مذاکرات آمریکا و کانادا برای تغییر پیمان نفتا

۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۰:۵۴
کد خبر: ۷۵۴۸۱۶
شکست مذاکرات آمریکا و کانادا برای تغییر پیمان نفتا
شبکه پرس تی وی، شکست مذاکرات میان آمریکا و کانادا برای تغییر پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا) را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با بررسی موضوع یاد شده به بحث پیرامون مسایلی همچون بستن تعرفه های جدید بر خودروهای کانادایی در صورت عدم توافق نهایی میان آمریکا و کانادا، نگرانی تحلیلگران از نتیجه ندادن توافق نفتا بدون کانادا و تنش های میان آمریکا و کانادا بر سر صنعت لبنی می پردازد.

این برنامه همچنین ضمن بررسی تصمیم دولت ترامپ برای ورود به تجارتی دوجانبه با مکزیک علی رغم شکست مذاکرات با کانادا، نگاه منفی ترامپ نسبت به قراردادهای چندجانبه آمریکا از قبیل نفتا مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد و در این خصوص نگاه ترامپ به نفتا به عنوان عامل مهم از بین رفتن بسیاری از مشاغل در آمریکا و انتقال تعداد زیادی از مشاغل از آمریکا به مکزیک و چین و درخواست وی برای اصلاح کردن این قرارداد را مورد گفت و گو قرار خواهد داد.

برنامه «شکاف اقتصادی» ساعت 01:00 بامداد جمعه 30 شهریور از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز