به مناسبت روز بازگشایی مدارس

از فراز الوند اول مهر ماه ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می رود

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۰:۲۱
کد خبر: ۷۵۵۶۵۴
از فراز الوند اول مهر ماه ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می رود
مجله صبحگاهی شبکه دو فردا ویژه برنامه‌ی بازگشایی مدارس خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «از فراز الوند» فردا یکشنبه اول مهرماه با موضوع بازگشایی مدارس روی آنتن خواهد رفت.

مجتبی احمدی تهیه کننده و سردبیر این برنامه در گفت و گو با خبرنگار برنا از آغاز ویژه برنامه روز اول پاییز ویژه ی بازگشایی مدارس در ساعت 6:30 خبر داد و افزود: قرار است در این روز برنامه با مهمان هایی متفاوت با آنچه اصولا در این روزها در برنامه های مختلف تلویزیونی دیده می شوند، پخش شود.

وی افزود: این هفته هم با موضوع مدیریت زمان و خوش قولی برنامه را آغاز کردیم و با عنایت به مناسبت روز بازگشایی مدارس و اول مهرماه قرار است برنامه رنگ و لعابی نوستالژیک و مرتبط با این مناسبت بگیرد.

احمدی در پایان گفت: فرزند مرحوم استاد حسن نیرزاده که تحولی در شیوه آموزش ایجاد کرد یکی از مهمانان برنامه خواهند بود، دانش آموزان نخبه در حوزه المپیاد رسانه با ما همراه می شوند و البته دو مهمان ویژه داریم که اجازه بدهید فردا همراه با آنتن به شغل و حرفه خاص آن ها بپردازیم.

برنامه «از فراز الوند» از این هفته حوالی ساعت 7 روی آنتن می رود.

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)،  عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

723bfe2f-309f-45e2-9578-abd35afbaf70

نظر شما