در پیامی کوتاه؛

تسلیت اداره کل هنرهای نمایشی در پی حادثه تروریستی اهواز

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۰:۰۴
کد خبر: ۷۵۶۰۸۷
تسلیت اداره کل هنرهای نمایشی در پی حادثه تروریستی اهواز
اداره کل هنرهای نمایشی در پیامی کوتاه درگذشت ۲ پیرغلام اهل بیت و شهادت هنرمند تئاتر خوزستان در اقدام تروریستی ۳۱ شهریور اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی کوتاه اقدام تروریستی در شهر اهواز را محکوم و درگذشت ۲ پیرغلام اهل بیت و شهادت هنرمند تئاتر خوزستان را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

«سلام بر حسین و سلام بر خون مظلومان عالم تا امروز

عاشورایی دیگر، هنر نمایش با درگذشت شهادت گونه ۲ تن از پیشکسوتان تعزیه داغداربود که به سوگ جنایتی دیگر در جان ایران؛ خوزستان همیشه سرفراز نشست.

بی شک هنر ایران سوگوار عزیزان به خون غلطیده در این اقدام تروریستی است. اداره کل هنرهای نمایشی این جنایت هولناک و هر گونه اقدام تروریستی در جهان را محکوم می کند. جنایاتی که دست خون آلود پلیدان تاریخ را بیشتر هویدا می کند.

در پایان شهادت هنرمند فرهیخته و با اخلاق هنرهای نمایشی ، سرهنگ پاسدار امید فرجی زنگنه را به بستگان آن شهید صاحب جایگاه و خانواده هنر استان خوزستان تبریک و تسلیت عرض می نماید. همچنین درگذشت پیرغلامان اهلبیت ، شبیه خوانان گرانقدر آقایان کرم حیدری ورمزیاری و عباس علیکاهی را به عزیزان این دو خادم الحسین (ع) تسلیت می گوییم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز