در حوزه داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه کوتاه؛

جشنواره «ادبیات سلامت» فراخوان داد

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۳:۱۲
کد خبر: ۷۵۶۳۹۷
جشنواره «ادبیات سلامت» فراخوان داد
نخستین جشنواره «ادبیات سلامت» در حوزه داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه کوتاهفراخوان داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ موسسه آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف ترغیب نویسندگان به خلق آثار ادبی در حوزه سلامت نخستین جشنواره ادبیات سلامت را برگزار می‌کند.
موضوعات جشنواره:
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رویکرد اجتماعی‌شدن نظام سلامت کوشش می‌کند تا مساله سلامت را به امری اجتماعی و دغدغه همگانی تبدیل کند. بنابراین آثاری که این اهداف را دنبال می‌کنند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. بر این اساس تمامی آثار مرتبط با موضوعات زیر می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
تامین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی اجتماعی و معنوی نظیر پیش‌گیری و درمان انواع بیماری‌های واگیر و غیرواگیر و بیماری خاص، ترویج تغذیه سالم، تحرک فیزیکی، دوری از دخانیات، دوری از مواد مخدر و محرک و دوری از الکل، زندگی عاری از خشونت و آسیب‌ها به ویژه حوادث ترافیکی، سلامت روان، مهارت‌های زندگی و خودمراقبتی، ترویج فرهنگ صحیح مصرف دارو، نقش مردم و ارایه‌دهندگان خدمات بهداشتی در تامین، حفظ و ارتقای سلامت، طرح تحول سلامت، سلامت و ایمنی غذا، سلامت و ایمنی محیط زیست، پیوند اعضا، اهدای خون، ایدز 
ـ آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار: 30 مهر ماه 1397
جوایز جشنواره:
ـ نفر اول هر بخش، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 70 میلیون ریال
ـ نفر دوم هر بخش، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 50 میلیون ریال
ـ نفر سوم هر بخش، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال
تمامی متقاضیان شرکت در جشنواره باید به بخش ثبت‌نام و ارسال اثر جشنواره به آدرس Adabiatsalamat.ir رجوع کنند و نسبت به ارسال اثر خود اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز