گزارشگران تلویزیون طرفدار کدام تیم پایتخت هستند؟/چه کسی دربی پایتخت را گزارش می کند؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۵۶۶۴۵
گزارشگران تلویزیون طرفدار کدام تیم پایتخت هستند؟/چه کسی دربی پایتخت را گزارش می کند؟
یادداشت: پیروز قهرمانی

پنجشنبه این هفته حوالی ساعت 18:30 دیدار دو  تیم پرسپولیس و استقلال روی  آنتن زنده شبکه سه می رود.

با توجه به اینکه پنجشنبه این هفته یکی از حساس ترین دربی های سالیان اخیر برگزار می شود و تیم های محبوب پایتخت در شرایط ویژه ای مقابل هم قرار می گیرند  بدیهی است که تمهیدات ویژه ای برای برگزاری این مسابقه مدنظر همه  دست اندرکاران مسئول است.

قطعا رسانه ملی نیز به این مسابقه خاص که قطعا مخاطبان بسیاری در ایران، آسیا و حتی دنیا دارد نگاه ویژه ای دارد. جدا از نوبت معمول که اصولا گزارشگران با سابقه فوتبال تلویزیون به صورت نوبتی دربی را گزارش می کنند نیاز است این بار با توجه به حساسیت های دربی (جایگاه جدول دو تیم پایتخت، حذف استقلال از جام باشگاه های آسیا و حضور پرسپولیس در نیمه نهایی جام باشگاه ها، انگیزه دو  تیم و...) گزارشگری با نگاهی کاملا بی طرف پشت  میکروفون گزارش این مسابقه بنشیند.

بدیهی است که هر گزارشگر فوتبال مثل افراد عادی و علاقه مند به این رشته پرطرفدار ورزشی طرفدار یکی از دو تیم محبوب و باسابقه پایتخت باشند و در سالیان اخیر بارها شاهد این بوده ایم که گزارشگران موضع گیری های لحظه ای روی تیم محبوبشان داشتند اما در شرایط فعلی نیاز است این نگاه زاویه دار از گزارش این دیدار مهم و حساس حذف شده و گزارشی مرغوب، پرهیجان و خالی از هر گونه نگاه جانب دارانه و حاشیه ساز بر اجرای گزارش این مسابقه حکم فرما باشد. بی شک عادل فردوسی پور نسبت به رقبایش همچون فغانی داور مسابقه از شانس بیشتری برای رسیدن به این مهم برخوردار است اگر چه جواد خیابانی و مزدک میرزایی نیز از  شانس نزدیک  به همی در این باره برخوردار هستند. نکته ای که ذهن بسیاری از طرفداران فوتبال را درگیر خود کرده این است که بسیاری معتقدند هر یک از این گزارشگران طرفدار یکی از تیم های پایتخت هستند و علاقه مندند  گزارشگر محبوب خود این مسابقه را گزارش کند.

 حال سوال اینجا پیش می آید که آیا گزارشگران سیما طرفداران پر و پا قرص تیم های پایتختی هستند؟

آیا علاقه و عرق واقعی آنها به تیم های محبوب شان روی سبک و سیاق گزارششان موثر است؟

آیا وضعیت فعلی جدول روی گزارش آنها تأثیرگذار خواهد بود؟

آیا نتایج هفته گذشته دو تیم پاشنه آشیل گزارشگران در ابتدای گزارششان خواهد شد؟

انتخاب گزارشگر استادیوم آزادی در روز جمعه سوالی است که بسیاری از طرفداران فوتبال این یکی دو روز انتظار رونمایی از آن  را می کشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز