در حال بازی در نقش جوکر در فیلم «جوکر»؛

جوکر تغییر چهره داد!

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۵۶۹۴۷
جوکر تغییر چهره داد!
خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در داستان ریشه‌شناسی یکی از ابر تبهکارهای بدنام دی سی، جوکر، بازی می کند و فیلمبرداری این فیلم همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم با کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) با محوریت انتقام‌جویی، داستان مستقل و اورجینالی است که قبلا مانند آن را ندیده‌ایم. جستجوی فیلیپس درباره مردی که از طرف جامعه طرد شده، نه تنها مطالعه شخصیت با جراتی است بلکه داستان احتیاطی وسیعی دارد.

فیلیپس فیلم‌نامه‌ای از اسکات سیلور (Scott Silver) نویسنده فیلم The Fighter را کارگردانی می‌کند.‌ اِما تیلینگر کاسکوف (Emma Tillinger Koskoff) این فیلم را تولید می‌کند و تهیه‌کنندگی آن برعهده ریچارد باراتا (Richard Baratta) است که تولید آن اواخر امسال آغاز می‌گردد. این فیلم را کمپانی برادران وارنر پیکچرز در سراسر دنیا توزیع می‌کند.

سایت خبری هالیوود ریپورتر گزارش داده که بودجه تولید این پروژه ۵۵ میلیون دلار است که در مقایسه با دیگر فیلم‌های ابر قهرمانی مقدار پایینی است و از دیگر پروژه‌ها کاملا متفاوت بوده چون تاریخ اکران رسمی برایش اعلام نگردیده است.‌ هالیوود ریپورتر همچنین اعلام داشته که این فیلم اواخر نیمه دوم سال ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود اما هنوز چیزی تایید نگردیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز