کیا داوود اسفندیاری در حرف ساده با مردم هم صحبت می شود:

«حرف حساب» با مردم

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۸:۴۲
کد خبر: ۷۵۷۳۷۳
«حرف حساب» با مردم
برنامه «حرف حساب» جزو برنامه های تحلیلی است که بین ساعت 8 تا 9 صبح روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته به صورت زنده و با اجرای کیا داوود اسفندیاری روی آنتن شبکه یک سیما می رود. کیا داوود اسفندیاری مجری برنامه با سابقه «پایش» است که چندسالی می شود در حوزه کسب و کار و مشکلات مربوط به آن روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «حرف حساب» در هر برنامه یک موضوع را با توجه به تحولات اقتصادی جاری داخلی با حضور کارشناسان مطرح می کند و بینندگان نیز می توانند در آن مشارکت داشته باشند. مسائلی از قبیل «کار آفرینی»، «کسب و کار»، «بازاریابی شبکه ای»، «خرید و فروش»، «تولیدات ایرانی» و «بازار مسکن»، «خودرو» و ... از مهم ترین موضوعات برنامه «حرف حساب» است.

«حرف حساب» به تهیه کنندگی علی ملکی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه و سه شنبه، ساعت 8 صبح پخش می شود. کیا داوود اسفندیاری مجری این برنامه با مقایسه «حرف حساب» و «پایش» معتقد است که «حرف حساب» نسبت به «پایش» با مردم صمیمی تر و جدی تر ارتباط برقرار می کند.

کیا داوود اسفندیاری مجری برنامه «حرف حساب»  با بیان اینکه در این برنامه درباره کسب و کارها صحبت می شود، افزود: قصدمان این است که مسابقه ای را به نام «قهرمانان» شروع کنیم و بیشتر روی افرادی تمرکز کنیم که کار خوب انجام می دهند و به دیگران کمک می کنند. مردم می توانند چنین افرادی را پیدا و به ما معرفی کنند تا ما نیز آنها را دعوت و با ایشان هم کلام شویم.

مجری برنامه «حرف حساب» در خصوص تغییر و تحولات برنامه در دوره جدید توضیح داد: در سری قبل به مشکلات کسب و کار می پرداختیم اما در دوره جدید که از ابتدای امسال شروع شده است، روی آموزش کسب و کار و راهکارهای عملیاتی برای درآمدزایی نظیر: چطور بدون پول می توانیم کسب و کار راه بیندازیم، چطور از اینترنت پول دربیاوریم، چطور در خانه کار کنیم، چطور فروش را زیاد کنیم، چطور شانس استخدام شدن خود را افزایش دهیم، تمرکز کرده ایم.

 وی اظهار داشت در این برنامه با دعوت از کارشناسان راه کارهایی را در حوزه های مختلف کسب و کار ارائه می دهیم.

اسفندیاری در خصوص تفاوت های برنامه «پایش» و «حرف حساب» گفت: «پایش» برنامه ای جدی و تخصصی تر است که محورهای مشخصی دارد، اما «حرف حساب» خودمانی تر و مردمی تر است و موضوعات پیچیده نیست. در پایش به موضوعات کلی و کلان کشور می پردازیم و تقسیم کار می کنیم و هیچ گاه این دو برنامه شبیه هم نشده است، چون هرکدام به یک موضوع می پردازد.

اسفندیاری درباره پخش برنامه «پایش» در سه شنبه شب ها نیز گفت: در «پایش» سه شنبه یک کارآفرین داریم و مشکلات صاحبان کسب و کار را پیگیری می کنیم و در یک بخش نیز میدان نوآوری داریم و کسانی که نوآوری یا اختراعی دارند و دنبال سرمایه گذار هستند را به مردم معرفی می کنیم تا مردم بروند با آن ها کار مشترک انجام دهند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

وی درباره محتوا برنامه یکشنبه شب های پایش هم گفت: در «پایش» یکشنبه چند نفر ارائه دهنده می آیند و موضوعات روز را در حوزه شفافیت ارائه می دهند و بخش مسابقه «جوان موفق» را داریم؛ یعنی کسانی که فکر می کنند جوان موفقی هستند، فیلم می فرستند و آن را در شبکه اجتماعی برنامه می گذاریم و هر کدام طرفدار بیشتری داشته باشند، در برنامه دعوت می شوند. هرکس در یک ماه بیشترین طرفدار را داشته باشد، جوان موفق ماه می شود و در طول سال هم با نظر مردم بین 10 تا 11 نفر جوان موفق سال نیز انتخاب می کنیم.

گفتنی است؛ برنامه «پایش» بیش از یک ماه است که هر هفته یکشنبه ها با اجرای محمد دلاوی و سه شنبه شب ها با اجرای داوود کیا اسفندیاری روی آنتن می رود.

نظر شما