در نمایشنامه آرتور میلر؛

همه پسران من را در دیوار چهارم ببینید

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۵۷۵۷۲
همه پسران من را در دیوار چهارم ببینید
نمایش «همه پسران من» نوشته «آرتور میلر» و به کارگردانی مهیار اسلامی و آرمین مهدیلو در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش «همه پسران من» نوشته «آرتور میلر» و به کارگردانی مهیار اسلامی و آرمین مهدیلو در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می‌رود.

 این نمایش که بر گرفته از نوشته آرتور میلر نویسنده نمایش نامه معروف «مرگ فروشنده» است، بر پایه یک اتفاق واقعی بنا شده است که در آن ۲۱ خلبان در جنگ جهانی دوم به دلیل نقص فنی کشته می شوند. جو کلر رئیس کارخانه ای است که در آن قطعات این هواپیماها ساخته می شدند. او و چند نفر از کارمندان این کارخانه راهی دادگاه میشوند. در این بین پسر جو کلر در جنگ مفقود الاثر می شود.نمایش سه سال بعد از این اتفاقات را نشان میدهد..

آرمین مهدیلو، محمدرضا هلال زاده، على آشمند، هدى کاویانى نسب، فرید رحمتى، المیرا صارمى، آناوا صدر هاشمى، مهیار اسلامىدر این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

عوامل این نمایش شامل تهیه کننده:گروه تئاتر ریما، دستیار کارگردان: مانیا بیگلری، طراح دکور: عبدالرزاق بنی شیخ الاسلامی، ایمان نظری، طراح پوستر: امین دایی، تبلیغات مجازی: گروه هنری پژواک، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی، عکاس: محمد جلالی نسب، اجرای نور و موسیقی: مرتضی ملک جاری، ساخت تیزر: امین دایی، تصویربردارتیزر: حمیدرضا طاهر، طراح گریم: مریم رستگار مطلق، مجری گریم: ثمین بابا حسینی، ریحانه خائف زاده و علی احمدی می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز