شنبه صبح در شبکه دو؛

تحلیل داوری دربی در برنامه از فراز الوند

۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۱:۱۵
کد خبر: ۷۵۸۰۳۰
تحلیل داوری دربی در برنامه از فراز الوند
برنامه از فراز الوند این هفته با موضوع توانایی ما در «نه گفتن» روی آنتن می رود.

مجتبی احمدی تهیه کننده کارگردان و سردبیر این برنامه تلویزیونی در گفت و گو با خبرگزاری برنا، خبر از تحلیل داوری مسابقه فوتبال بین دو تیم پرسپولیس و استقلال داد و افزود: علی خسروی پیشکسوت داوری فردا صبح مهمان برنامه «از فراز الوند» خواهد بود و زوایای مختلف داوری دربی 88 را بررسی خواهد کرد.

مجتبی احمدی افزود: این هفته قرار است در برنامه به موضوع توانایی ما در «نه گفتن» بپرداریم و آسیب هایی را که گروه های سنی مختلف در خانواده و جامعه از عدم توانایی در "نه گفتن" می بینند را مورد بررسی قرار دهیم.

در این هفته قرار است با تحلیل و بررسی رودربایستی و تعارف های اشتباه که گاهی مسیر زندگی ما را تغییر می دهد و ناکجا آباد را پیش روی ما قرار می دهد به استعداد و توانایی مان در "نه گفتن"  در  لحطات مختلف زندگی نگاهی موشکافانه داشته باشیم و راهکار ارائه دهیم که گاهی اوقات با "نه گفتن" بخشی از زندگی مان را تباه نمی کنیم.

برنامه از فراز الوند از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7 صبح روی آنتن می رود.

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)،  عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز