درخصوص قیمت نفت؛

عدم تبعیت اوپک از درخواست های ترامپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۶:۱۰
کد خبر: ۷۵۸۴۸۱
عدم تبعیت اوپک از درخواست های ترامپ
تبعیت نکردن اوپک از درخواست های ترامپ درخصوص قیمت نفت و همچنین محدود کردن امکانات و تسهیلات برای مهاجران در آمریکا مباحثی است که در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، اتهام ترامپ به اوپک برای افزایش بهای نفت طی ماه های اخیر مورد بررسی قرار گرفته و پیرامون   توئیت دونالد ترامپ و نگرانی وی از افزایش قیمت نفت و تلاش عربستان برای بالا بردن قیمت هر بشکه نفت تبادل نظر صورت می گیرد.

احتمال رسیدن قیمت نفت به 80 تا 100 دلار برای هر بشکه و  نگرانی‌ها درخصوص افزایش قیمت بنزین، انرژی و دیگر محصولات وابسته به نفت نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این زمینه است که با حضور بروس زاگاریس کارشناس مسایل حقوقی بررسی خواهد شد.

«ما مردم» در ادامه به بحث و بررسی کاهش خدمات و تسهیلات برای مهاجران در آمریکا پرداخته و ضمن مروری بر قوانین جدید پیشنهادی توسط دونالد ترامپ درخصوص مهاجران، تلاش وی برای فشار بر مهاجرانی که قانونی یا غیرقانونی در آمریکا زندگی می کنند را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«ما مردم» شنبه 7 مهر ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز