هیسپان تی وی تبیین می کند:

رژیم صهیونیستی و نمایش فریب صلح

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۵:۲۲
کد خبر: ۷۵۸۴۸۳
رژیم صهیونیستی و نمایش فریب صلح
مستندی به پخش هیسپان تی وی رسیده است که سعی دارد به مخاطبان خود نشان دهد که چگونه رژیم صهیونیستی با قدرت رسانه ای خود سعی در نشان دادن واقعیات منطقه به نفع خود است و اوست که تلاش برای صلح با فلسطینیان را دارد، اما آن ها نمی پذیرند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در مستند «جنگ و صلح: نمایشی برای فلسطین» کارگردان قصد دارد برای مخاطبین خود نشان دهد که به بیانی ساده و روشن، با ریشه یابی مشکلات موجود در خاورمیانه، به رژیم صهیونیستی به عنوان گزینه ای جدی می رسیم. اسرائیلی که با تبلیغات سیاسی وسیع خود سعی می کند واقعیات منطقه را به نفع خود وارونه جلوه دهد.

«ابید ماهی» کارگردان این مستند در تلاش است تا به این سوال پاسخ دهد که آیا صلح واقعی میان رژیم صهیونیستی و فلسطین اصولاً امکان پذیر است یا همه این موارد تنها فریبکاری برای کاربرد تاکتیکی جدید در جهت ادامه جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین است؟ 

مستند «جنگ و صلح: نمایشی برای فلسطین» (War & Peace: A Dummies Guide to Palestine) محصول سال 2012 به تهیه کنندگی شبکه پرس تی وی، در مدت زمان 25 دقیقه، دوشنبه 9 مهرماه ساعت 8:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 بازپخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز