تحلیل یک رسانه از پر رنگ شدن یک مجری در صدا و سیما؛

خیز میثاقی برای جانشینی فردوسی پور!

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۷:۳۵
کد خبر: ۷۵۸۶۶۱
خیز میثاقی برای جانشینی فردوسی پور!
پر و بال دادن بیش از حد به محمدحسین میثاقی و این که هر از گاهی از مدیر شبکه تشکر می کند این حس را در شماری از مخاطبان ایجاد کرده که انگار دارد تمرین می‌کند تا جای فردوسی پور را بگیرد و این حس خوبی نیست خاصه این که تلقی سیاسی هم درگیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ عصر ایران نوشت: حضور پررنگ محمدحسین میثاقی مجری جوان برنامه های مرتبط با مسابقات فوتبال شبکه سه این گمانه را که مدیریت شبکه سه قصد دارد او را به مرور جایگزین عادل فردوسی پور کند تقویت کرده یا دست کم این شایعه را دامن زده است.

عادل فردوسی پور از تلویزیون نرفته و قرار هم نیست برنامه های پربیننده مسابقات فوتبالی تنها در انحصار او باشد. اما پر و بال دادن بیش از حد به محمدحسین میثاقی و اینکه گاهی از مدیر شبکه سه تشکر می کند این حس را در برخی از مخاطبان ایجاد کرده که انگار دارد تمرین می کند تا جای فردوسی پور را بگیرد و این حس خوبی نیست خاصه اینکه تلقی سیاسی هم درگیرد.

پیداست که جنس نگاه اجتماعی و فرهنگی عادل با مدیر جدید شبکه نمی خواند و دوست دارد همچنان خودش باشد. به عکس اما محمدحسین میثاقی که پله های ترقی را از «ممد حسین» به «آقای میثاقی» به سرعت طی کرده سازگاری و انطباق بیشتری نشان می دهد مگر اینکه مدیریت شبکه سه اساسا با این حجم از پوش برنامه های فوتبالی در شبکه سه مشکل داشته باشد که در این حالت دیگر تفاوتی بین «محمدحسین» و «عادل» نخواهد بود.برند اصلی عادل برنامه «نود» است و تا زمانی که نود باشد عادل هم هست. آیا میثاقی برای نود هم دورخیز برداشته است؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز