در گفت و گو مدیر مسئول این هفته نامه با برنا؛

اولین شماره هفته نامه«باما»منتشر شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۶:۴۷
کد خبر: ۷۵۸۸۱۵
اولین شماره هفته نامه«باما»منتشر شد
اولین شماره هفته نامه«باما» به مدیریت حسن محمدی منتشر شد.

حسن محمدى، صاحب امتیاز و مدیرمسوول هفته نامه «باما» در گفت وگو با خبرنگار برنا، گفت: مطبوعات کاغذی برای آنکه بتوانند به واقع، صدای جامعه باشند، برای حفظ استقلال خود نیازمند این هستند که از منابع مالی، سیاسی و اقتصادی دور باشد برای این حفظ استقلال و بی نیازی گاه باید دوربین ها از دولت ها و حاکمیت ها کنده شود و به سوی جامعه و مردم بازگردد.

وى افزود: به سوی مردمی بازگردد که می توانندبخشی بزرگ از ضمانت استقلال رسانه ها باشند اگر اراده جمعی بر این قرار گیرد که از حمایت دست نکشند.گاهی باید از آن حرف های تکراری رها شد و سؤال را با صدای رسا و بلند از جامعه پرسید که چقدر حاضر هستند بهای آزادی و استقلال مطبوعات را بپردازند؟ سوالی که پاسخی ساده دارد؛ مطبوعات، تنها سعه صدر دولت ها را نمی خواهد که مهر و همراهی جامعه را نیز طلب می کند.

محمدى تصریح کرد: این گزارش ها، گفت وگوها، مقاله ها، خبرها و حرف هایی که قرار است تضمینی برای حفظ دموکراسی در جامعه باشد باید خوانندگانی داشته باشد که فراتر از تیترها را بخوانند و برای حفظ آزادی و استقلال رسانه های آزاد، بخشی از هزینه را بپردازند و خود را به اندازه روزنامه نگاران برای حفظ مطبوعات آزد مسوول بدانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز