منوچهر شاهسواری بیان کرد؛

ماجرای نامه محرمانه‌ سازمان بازرسی به خانه سینما چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۵۹۴۹۹
ماجرای نامه محرمانه‌ سازمان بازرسی به خانه سینما چیست؟
مدیرعامل خانه سینما امروز در جریان برگزاری نشست هیات مدیره خانه سینما از نامه ای صحبت کرد که رسانه‌ها تا پیش از آن اطلاعات کاملی درباره‌اش نداشتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ منوچهر شاهسواری در پاسخ به سوالی درباره نامه محرمانه‌ای که از سوی سازمان بازرسی به خانه سینما ارسال شده، گفت: «سازمان بازرسی از نامش مشخص است که وظیفه‌اش بررسی و بازرسی مسائل حقوقی و مالی است اما اینکه ما تصور کنیم هرجا نام این سازمان می‌آید حتماً تخلفی رخ داده درست نیست. اسفند سال ۹۶ از سوی سازمان بازرسی نامه‌ای برای ما ارسال شد که اصلاً محرمانه نبود و درباره آن نیز پاسخگویی صورت گرفت».

مدیرعامل خانه سینما در مجمع عمومی ۲۶اسفندماه پارسال درباره بودجه جشن خانه سینما و نحوه هزینه کرد بودجه های این نهاد با تأیید تلویحی درخواست سازمان بازرسی برای تحقیق و تفحص در این باره، تلویحا از رایزنی‌ برای حل مشکل خبر داده بود. بودجه ای که کمتر به صورت روشن درباره آن توضیح داده شده و مثلا در آستانه نوروز امسال سوالاتی درباره تخصیص نزدیک به یک میلیارد کمک رفاهی به خانه سینما مطرح بود که توضیح شفافی درباره آن صورت نگرفت. ضمن اینکه هیات مدیره خانه سینما از سال گذشته بابت هزینه های بالایی که بابت بیمه تکمیلی از اعضای صنف گرفته می شود نیز در مظان پرسش است. مجموع مسائلی که همچنان دارای ابهام هستند و به نظر می رسد باید دربار ه آنها توضیحات جامعی به رسانه ها داده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز