پرس تی وی انجام می دهد:

نقدی بر اعیانی‌نشین کردن مناطق مختلف لندن

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۰:۱۴
کد خبر: ۷۶۰۱۸۷
نقدی بر اعیانی‌نشین کردن مناطق مختلف لندن
شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع اعیانی‌نشین کردن مناطق مختلف لندن و مزایا و معایب این اقدام می پردازد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  برنامه این هفته «پرسشی ساده» (A Simple Question) به بررسی فرآیند اعیانی‌نشین کردن که طی آن، افراد متعلق به رده های متوسط و بالای جامعه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته منتقل و موجب نوسازی و توسعه آن منطقه می شوند، پرداخته و ایجاد کسب و کارها و خدمات جدید به عنوان یکی از تبعات این فرایند را بررسی می کند.
این برنامه همچنین با نگاهی به برخی مزایای این طرح به نقد و بررسی برخی معایب آن از جمله آوارگی و راندن افراد کم درآمد از آن منطقه به دلیل افزایش هزینه های زندگی خواهد پرداخت.

در این برنامه همچنین ادغام دو مرکز خدماتی تهیه خانه برای افراد محروم به نام های Notting Hill Housing و Genesis مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در مورد دیدگاه های برخی نمایندگان پارلمان بریتانیا درخصوص اعیانی نشین کردن برخی مناطق لندن و عواقب آن بحث و تبادل نظر خواهد شد.
«پرسشی ساده» به تهیه کنندگی احمد کابالو و اجرای لمبیت اپیک، جمعه 13 مهر ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن شنبه ساعت 12:00 ، یکشنبه ساعت 10:00  و دوشنبه ساعت 05:00 روی آنتن خواهد رفت.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز