در نشست خبری مصطفی کوشکی؛

مدیر تئاتر مستقل از تعطیلی تماشاخانه‌های خصوصی ابراز تأسف کرد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۵:۲۲
کد خبر: ۷۶۰۲۳۵
مدیر تئاتر مستقل از تعطیلی تماشاخانه‌های خصوصی ابراز تأسف کرد
مدیر «تئاتر مستقل» از تعطیلی برخی تماشاخانه‌های خصوصی ابراز تأسف کرد و گفت: متأسفانه جای خوشحالی ندارد و این یک عقب‌گرد است. خیلی راحت می‌توان تئاتر خصوصی را از سوی مرکز هنرهای نمایشی هدفمند و کیفیت آن را حفظ کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در دومین نشست خبری «تئاتر مستقل» با محوریت ویژه برنامه عصر تجربه با حضور مصطفی کوشکی، مدیر تئاتر مستقل در همان مکان برگزار شد.

کوشکی با بیان اینکه تئاتر عصر تجربه شامل کارهای نامتعارف و تجربی است، بیان کرد: شرایط دوره دوم برای ما پیچیده‌تر شده است. امسال دو نفر از بچه‌های سال گذشته حامد اصغرزاده با نمایش «دانتون»‌و علی مسعودی با نمایش «دورریز» و ۴ هنرمند جدید: امیر باباشهابی با نمایش «زمان صفر مطلق»، بهزاد غلامی با نمایش «تن‌مرگ»، محمدرضا کبگانی با نمایش «فروپاشی در وقت مقرر» و ندا قاسمیان با نمایش «مده‌آ» در سانس‌های ۱۷، ۲۱ و ۲۳ به صورت چرخشی اجرا خواهند داشت.

کوشکی با تأکید بر اینکه اجراهای عصر تجربه فراخوانی انتخاب نشده‌اند، افزود: ما در روند کلی، غیر از تولیدات خودمان از هنرمندان پیشکسوت تا جوان دعوت خواهیم کرد. نمایش‌های عصر تجربه را نباید با نمایش‌های عرف و متعارف مقایسه کرد.

او افزود: تا همین لحظه ۳ تا از نمایش‌ها دچار مشکلاتی در شورای نظارت شده‌اند که به دنبال این هستیم تا مشکل را حل کنیم چرا که شورای نظارت امسال در حوزه کیفی هم ورود کرده و خیلی متوجه کارهای تجربی نیست. شاید هم با سلیقه‌شان جور نیست، با این حال با صحبت‌هایی که با آقای امیری داشتیم نگاه حمایت‌گرانه‌ای آنها دارند.

مدیر تئاتر مستقل در پایان با ابراز تأسف از تعطیلی برخی تماشاخانه‌های خصوصی گفت: متأسفانه جای خوشحالی ندارد و این یک عقب‌گرد است و برای ما اصلاً خوب نیست، خیلی راحت می‌توان تئاتر خصوصی را از سوی مرکز هنرهای نمایشی هدفمند و کیفیت آن را حفظ کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز