در پردیس تئاتر شهرزاد؛

«صددرصد» مارکس لید روی صحنه می‌رود

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۶۰۷۷۰
«صددرصد» مارکس لید روی صحنه می‌رود
نمایش «صد در صد» اثر مارکس لید به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش «صد در صد» اثر مارکس لید به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی با بازی «ستاره پسیانی»، «هوتن شکیبا» تا 27 مهرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «صددرصد» تندیس بهترین بازیگر زن برای ستاره پسیانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای هوتن شکیبا را از سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و کاندیدای بهترین کارگردانی، موسیقی و طراحی صحنه از سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کسب کرده است.

در این نمایش؛ آن بازی شوم و هولناک از همان دیالوگ الیزابت آغاز می‌شود که رو به مایکل می‌گوید که "تو از اون دسته آدم‌هایی هستی که اتفاق‌ها را به وجود میاره یا منتظر می‌شینه که اتفاق‌ها به وجود بیاد" و مایکل خودشیفته بی‌آنکه بداند قدم چه فرجام هراس‌انگیزی انتظارش را می‌کشد، با اراده خود به بازیچه‌ای در دستان او تبدیل می‌شود.....

عوامل این نمایش عبارتند از؛ مترجم: وحید رهبانی، مجری طرح و مدیر تولید: محمد قدس، طراح گریم: سارا اسکندری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، موسیقی: بامداد افشار، طراح نور: رضا خضرایی، طراح پوستر، بروشور و‌ عکاس: محمدصادق زرجویان، ویدئو دیزاین: فراز اسکندری، منشی صحنه و برنامه ریز: راحیل مرشدی، مدیر اجرائی: سینا فراهانی، مدیران صحنه: علی نجاریان، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ، تبلیغات مجازی: ایلیا شمس (تئاتربازها)، ساخت تیزر: محمد صادق زرجویان.

گفتنی است که این نمایش در پنج سانس در سالن دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود و از ورود کودکان زیر 12 سال به داخل سالن ممانعت به عمل می آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز