پوریا اخواص:

کنسرت پاسداشت ادیب آلبوم می‌شود/ تعیین سرنوشت «سرود مرد سرگردان»

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۶۰۷۸۱
کنسرت پاسداشت ادیب آلبوم می‌شود/ تعیین سرنوشت «سرود مرد سرگردان»
به زودی دو آلبوم، یکی در بزرگداشت استاد ادیب خوانساری و دیگری براساس شعرهای احمد شاملو با صدای پوریا اخواص منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پوریا اخواص خواننده موسیقی ایرانی که مشغول ضبط جدیدترین آلبومش است در رابطه با انتشار این آلبوم گفت: تصمیم داشتیم پس از برگزاری کنسرت گروه «بحر نور» که اردیبهشت ۹۶ در تالار اندیشه حوزه هنری به مناسبت بزرگداشت مقام هنری زنده ادیب خوانساری برگزار شد؛ مراحل ضبط آلبوم این کنسرت را با حمایت مرکز موسیقی حوزه هنری آغاز کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و هم  اکنون بعد از پایان مرحله ضبط، در بخش میکس و مسترینگ هستیم و اگر طبق زمان بندی پیش برویم؛ آلبوم بعد از ماه صفر منتشر می شود.

وی افزود: کنسرت گروه «بحر نور» با سرپرستی رضا پرویززاده به خوانندگی بنده در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد و در آن برنامه آثاری به یاد استاد ادیب خوانساری و قطعاتی از رضا پرویززاده اجرا شد که بهروز همتی نوازنده تار، ماهیار تمسکنی نوازنده سنتور، محمد میرزایی نوازنده نی، حسین حدت نوازنده عود، علی همتی نوازنده بم تار، امین پرویززاده نوازنده کمانچه آلتو و حسین همتی نوازنده تمبک گروه اجرایی را تشکیل می دادند.

این خواننده درباره فعالیت های دیگر خود توضیح داد: چندی پیش آلبوم «سرود مرد سرگردان» به آهنگسازی سیاوش ولی پور روی اشعار احمد شاملو را به اتمام رساندیم که قرار بود قبل از ایام سوگواری محرم در دسترس مخاطبان قرار گیرد اما انتشار به بعد این ایام منتهی شد. در آلبوم «سرود مرد سرگردان» سعی کردم از حالت متعارف آوازی خارج شده و خود را با فضای شعر وفق دهم زیرا به اعتقاد من خیلی نمی توان بر اساس آموزه های کلاسیک موسیقی ایرانی روی اشعار شاملو خواند. آهنگسازی سیاوش ولی پور نیز به من در خواندن متفاوت اثر کمک کرد و امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز