واکنش باران کوثری به تحریم «عرق سرد» توسط حوزه هنری؛

باران کوثری: دلسرد و عصبانی هستم

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۱۰۹۴
باران کوثری: دلسرد و عصبانی هستم
فیلم سینمایی «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی توسط سینماهای حوزه هنری تحریم شده است. باران کوثری بازیگر فیلم در یادداشتی به این وضعیت انتقاد کرده که در ادامه می خوانید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ باران کوثری درخصوص تحریم حوزه هنری برای اکران فیلم «عرق سرد» یادداشتی را منتشر کرد:

«باورم نمی‌شه! سینما آزادی که نوستالژی بچگی من و خیلی‌هاست حالا دست سازمانی به نام حوزه هنری افتاده و این سازمان به راحتی امکان نمایش در این سینما رو از فیلم‌هایی که از نظرش دیدنشون برای مردم مضره ، می‌گیره . به همین راحتی !

با بودجه شخصی و هزار بدبختی یه فیلم با مجوز وزارت ارشاد ساخته می‌شه و بعد بهش امکان نمایش در یکی از مهم‌ترین سینماهای پایتخت داده نمی‌شه . تازه سینما آزادی فقط یکی از ۹۷ سالن حوزه است. با این‌که خوشبختانه یا متاسفانه تحریم از طرف حوزه هنری خودش تبدیل به یه تبلیغ موثر شده و مردم رو بیشتر برای دیدن فیلم‌ تحریم شده جذب می‌کنه ، اما سالن‌هایی که از فیلم گرفته می‌شه لطمه جبران ناپذیری به فروش می‌زنه.

بارها کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌ها و بازیگرها بیانیه دادن و از حوزه خواستن دست از این قدرت‌نمایی برداره . معلوم نیست برای سرنوشت یه فیلم که از زیر تیغ سانسور و پروانه ساخت و نمایش رد می‌شه و هفت‌خوان ارشاد رو رد می‌کنه ، چند سازمان و ارگان و نهاد دیگه باید تصمیم بگیرن . واقعا دلسردم و عصبانی ...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز