با حضور سپیده خداوردی در خانه هنرمندان

اکران ویژه مستند «برسد به دست آقای بنان»

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۵:۳۰
کد خبر: ۷۶۱۵۳۳
اکران ویژه مستند «برسد به دست آقای بنان»
اکران ویژه فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهره محقق، امروز یکشنبه پانزدهم مهر ماه در خانه هنرمنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اکران ویژه این فیلم با حضور سپیده خداوردی بازیگر سینما، نوازنده و مدرس موسیقی امروز یکشنبه پانزدهم مهرماه ساعت 20 در خانه هنرمندان تهران برگزار خواهد شد. 

«برسد به دست آقای بنان» مستندی 87 دقیقهای است که در آن به زندگی و آثار استاد غلامحسین بنان پرداخته شده است و کوشیده است که از خلال گفتگو با نزدیکان، دوستان و چهرههای موسیقی کشور تصویری ماندگار از استاد بنان ارائه دهد. این مستند از 26 اردیبهشت ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده و مخاطبان بسیاری تا به امروز به تماشای این مستند پرتره که تنها مستند ساخته شده درباره زندگی استاد بنان است، نشستهاند. 

عوامل مستند «برسد به دست آقای بنان» عبارتند از: کارگردان،تهیه‌کننده و تدوینگر: زهره محقق، مشاور کارگردان: لقمان یداللهی، مدیر تصویربرداری: سید محمود موسوی، صدابردار: احسان حیدری، عکاس: زندهیاد نیلوفر حسنی، طراح کاور و پوستر: صباجعفری، مریم ساربان‌ها، مشاور رسانهای: سعیده اللهدادی.

نظر شما