از قاب پرس تی وی پخش می شود؛

نگاهی به بازداشت های خودسرانه در اتیوپی

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۴:۲۱
کد خبر: ۷۶۱۵۶۲
نگاهی به بازداشت های خودسرانه در اتیوپی
نقد و بررسی بازداشت های خودسرانه در اتیوپی و نقض حقوق بشر در این کشور عنوان موضوع مورد بحث در برنامه این هفته «آفریقای امروز» (Africa Today) در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «آفریقای امروز» با اجرای امینا تیلور با نگاهی به بازداشت خودسرانه و بدون دلیل 1200 نفر در اتیوپی به بحث و گفت و گو پیرامون گزارش عفو بین الملل درخصوص این بازداشت ها و محکومیت آن که این روند را تهدیدی برای دستاوردهای حقوق بشری آبی احمد، نخست وزیر این کشور در ماه های اخیر می داند، خواهد پرداخت.

این برنامه در ادامه ضمن اشاره به درگیری ها و ناآرامی های اخیر در آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی که منجر به کشته شدن 28 غیرنظامی و 7 افسر پلیس شده است، دلایل بروز و شعله‌ور کردن آتش این درگیری ها و خشونت ها را مورد بررسی و تبادل نظر قرار می دهد.

تاثیرات این حجم زیاد از بازداشت ها بر اعتماد مردم نسبت به نخست وزیر و اقداماتی که دولت اتیوپی می تواند برای جلوگیری از وقوع دوباره این درگیری ها انجام دهد، از دیگر محورهای مورد بحث در برنامه این هفته «آفریقای امروز» است که به تهیه کنندگی متیو ریچاردسون به روی آنتن خواهد رفت.

«آفریقای امروز» سه شنبه 17 مهر ماه ساعت 04:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 00:03 بامداد، پنجشنبه ساعت 12:00 و جمعه ساعت 10:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز