کارآفرینان جوان در قاب تصویر " رمز موفقیت "

رمز موفقیت کارآفرینان جوان در شبکه پنج

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۱:۳۹
کد خبر: ۷۶۱۹۰۳
رمز موفقیت کارآفرینان جوان در شبکه پنج
سری جدید مستند " رمز موفقیت " با موضوع معرفی کارآفرینان جوان، نخبه، مخترع و ... شب های زوج ساعت 20:50بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ قاسم یوسفی تهیه کننده مستند " رمز موفقیت " در توضیح این برنامه گفت: " رمز موفقیت " به معرفی جوانان موفق و نخبه در حوزه های مختلف ( صنعتی، کشاورزی، تولیدی، الکترونیک و...) می پردازد ، کارآفرینان موفقی که با تلاش و کوشش توانسته اند، به موفقیت های بزرگی دست یابند. 

وی ادامه داد: این برنامه روشهای موفقیت در کسب و کار را به مردم و جامعه بویژه جوانان جویای کار نشان می دهد. همچنین ترویج داشتن اراده، جسارت، کسب مهارت، خلاقیت و مهمتر از همه معرفی بنگاههای اقتصادی زود بازده و متوسط .... از اهداف این برنامه است. 

شعار برنامه " رمز موفقیت " معرفی کالاهای ایرانی برای مردم در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است. در هر قسمت این برنامه به سراغ یک کارآفرین رفته و روند تولید محصول برای مخاطبان تشریح می شود. 

مستند "رمز موفقیت" در 26 قسمت 10 دقیقه در گروه اقتصاد شبکه پنج سیما تهیه و تولید شده است و شب های زوج ( شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) ساعت 20:50 پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز