در پاییز ۱۳۹۷؛

کتاب "منتخب برنامه های رادیو" منتشر شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۷:۴۹
کد خبر: ۷۶۲۳۸۸
کتاب منتخب برنامه های رادیو منتشر شد
روابط عمومی معاونت صدا با همکاری شبکه های رادیویی کتابچه پاییزی رادیو را که در بر گیرنده ی برنامه های منتخب شبکه های رادیویی است با ساختار و قطع جدید منتشر نموده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اعلام این خبر گفت:

مخاطبان از لحاظ نوع شنیدن برنامه‌های رادیویی به دو دسته «فعّال و منفعل» و یا «پیگیر و تصادفی» طبقه‌بندی می‌شوند، مخاطب پیگیر و در مواردی فعال فردی است که وفادارانه و با علاقه، یک برنامه را دنبال می‌کند و دیگر مخاطبان را نیز به شنیدن برنامه محبوب خود تشویق می‌کند. چنین برنامه‌هایی که بتوانند نسبت به سایر برنامه‌‌‌ها، مخاطبان بیشتر (کمّی) و با اهمیتی (کیفی) را به خود جلب نمایند، نسبت به سایر برنامه‌های شبکه، شاخص و برجسته هستند.

فاتحی تصریح کرد: نحوه مواجه  برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تا بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید وحفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اشاره به تدوین چهارمین کتاب برنامه های منتخب رادیو، گفت: حسب تدبیر معاون محترم صدا جناب آقای دکتر شاه آبادی، در ابتدای هر فصل برنامه های منتخب شبکه های رادیویی که در قالب ساختارهای «کلامی-پیامی(میزگرد،مسابقه،گزارش)»، «کلامی- آوایی»، «کلامی– پیامی- آوایی»، «ترکیبی- نمایشی»،«نمایش»،«روایی- آوایی»،«پیامی»،«روایی(مستند)»،«کلامی»،«کلامی،پیامی،روایی» با موضوعات اجتماعی ، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، خبری کارشناسی، تفریحی-سرگرمی، خانواده، سلامت، آموزشی، اطلاع رسانی، قرآنی، معارفی و تربیتی تهیه شده است در قالب کتابچه فصلی معرفی می شود.

در این کتابچه با رعایت اصل اختصار ضمن اشاره به ساختار ، موضوع، روز و زمان پخش برنامه ها به اهداف، موضوعات، ویژگی های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان اشاره شده است.

نظر شما