از «شعله ور» و «تنگه ابوقریب» تا «عصبانی نیستم»؛

فیلم های محبوب منتقدان در شش ماه اول سال

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۸:۵۰
کد خبر: ۷۶۲۵۱۱
فیلم های محبوب منتقدان در شش ماه اول سال
ماهنامه سینمایی «24» در شماره جدید خود نظرات 14 منتقد با سابقه سینمای ایران درباره فیلم های اکران شده در شش ماه اول سال 97 را جویا شده است و بیشترین امتیاز و ستاره را سه فیلم «شعله ور»، «تنگه ابوقریب» و «عصبانی نیستم» دریافت کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این جدول ارزش گذاری، منتقدانی همچون محسن آزرم، نیما حسنی نسب، آرش خوشخو، مهرزاد دانش، جواد طوسی، هوشنگ گلمکانی، علی مصلح حیدرزاده، خسرو نقیبی و... نظرات خود را درباره فیلم های امسال اعلام کردند.

«شعله ور» حمید نعمت الله در این نظر سنجی توانست بیشترین امتیاز را از منتقدان دریافت کند. تا برخلاف گیشه کم رمق اش صدر نشین جدول فیلم های محبوب منتقدان قرار گیرد.

«تنگه ابوقریب» بهرام توکلی هم که سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، پس از «شعله ور» دومین فیلم محبوب منتقدان لقب گرفت.

اما شاید نکته جالب این جدول ارزش گذاری به نظرات منتقدان در مورد فیلم «عصبانی نیستم» باز گردد. این فیلم با این که برای اولین بار در سال 92 و در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و پس از 5 سال توقیف اردیبهشت ماه امسال به روی پرده سینماهای کشور رفت اما در جدول ارزش گذاری ماهنامه «24» فیلم رضا درمیشیان به عنوان سومین محبوب منتقدان نام گرفت.

کم ارزش ترین ها

البته در این نظر سنجی کم ارزش ترین فیلم ها هم از نظر منتقدان مشخص شده است و به ترتیب «خاله قورباغه»، «پشت دیوار سکوت» و «جشن دلتنگی» کم ترین امتیاز را از منتقدان سینمایی دریافت کردند

نظر شما