ساخته جدید جمشید و نوید محمودی؛

بازی محسن تنابنده جایزه بوسان را از آن خود کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۴:۱۹
کد خبر: ۷۶۴۲۱۰
بازی محسن تنابنده جایزه بوسان را از آن خود کرد
«شکستن همزمان بیست استخوان» برگزیده فستیوال بوسان شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «رونا، مادر عظیم» تولید مشترک ایران و افغانستان که در داخل کشور با عنوان «شکستن همزمان بیست استخوان» اکران خواهد شد، در اولین حضور بین المللی خود در فستیوال فیلم بوسان کره جنوبی جایزه کیم جیسوک بهترین فیلم این بخش را از آن خود کرد.

کتایون شهابی، مدیر عامل کمپانی نوری پیکچرز که پخش بین الملل فیلم را برعهده دارد، از طرف کارگردان جایزه را دریافت کرد.

بازیگرانی که به ایفای نقش پرداخته اند: محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی ، محیی رضایی، سعید چنگیزیان، علیرضا استادی هستند.

این فیلم روایتگر زندگی یک مهاجر افغان در ایران است. جمشید محمودی پیش از این فیلم «چند متر مکعب» را جلوی دوربین برده است و برای این فیلم در هفدهمین جشن سینمای ایران جوایزی مانند تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای ساعد سهیلی، بهترین نقش مکمل مرد برای نادر فلاح، بهترین تدوین برای سپیده عبدالوهاب، بهترین طراحی صحنه برای آبتین برقی و بهترین کارگردانی فیلم اول را کسب کرد. در صورتی که فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» به اسکار ۲۰۱۹ راه پیدا کند، این سومین مرتبه خواهد بود که برادران محمودی به نمایندگی از سینمای افغانستان به اسکار می‌روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز