از هیسپان تی وی:

دومینیکن ها «رئیس جمهور» خود را به نقد می کشند

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۵:۵۶
کد خبر: ۷۶۴۴۰۸
دومینیکن ها «رئیس جمهور» خود را به نقد می کشند
موضوع این هفته برنامه مستند گزارشی« نظر شما چیست؟» هیسپان تی وی درباره 6 سال عملکرد «دانیلو» رئیس جمهور جمهوری دومینیکن است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «نظر شما چیست» (Que Opinas?) یک مستند گزارشی است که هر هفته، دوشنبه ها خود را به هیسپان تی وی می رساند.  مجری در کوچه و خیابان، میان مردم کشورهای آمریکای لاتین حضور پیدا می¬کند تا نظرات مستقیم آنها را درباره به روز¬ترین اتفاقات اقتصادی و سیاسی جویا شود.

 موضوع این هفته « نظر شما چیست؟» درباره 6 سال عملکرد «دانیلو» رئیس جمهور جمهوری دومینیکن است. وی دوره چهار ساله خود را با کمترین انتقادات گذراند، اما دو سال اول دور دوم ریاست جمهوری او پر از ابهام و مسئله بوده است، که بیشتر آن ها به دلیل رسوایی فساد اداری است. با وجود این، دانیلو از مدیریت خود دفاع می کند و اطمینان می دهد که سطح اجتماعی و اقتصادی دومینیکن ها را افزایش داده است و توانسته است بخش مهمی از جمعیت را از فقر خارج کند.

در این برنامه قرار است از مردم پرسیده شود که چگونه 6 سال رئیس جمهوری دانیلو را ارزیابی می کنید؟ آیا فکر می کنید که کیفیت زندگی دومینیکنی ها در دولت وی افزایش یافته است؟ دستاورد اصلی رئیس جمهور چیست؟ و آیا شما دوباره به او رای می دهید؟ همه اینها قرار است موضوع این هفته برنامه « نظر شما چیست؟» هیسپان تی وی باشد. 

برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد دوشنبه ساعت 1:30 به وقت تهران به روی آنتن هیسپان تی وی می رود و در ساعات 19:30 سه شنبه، 10:03 جهارشنبه و 4:30 پنج شنبه، بازپخش می شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز