طی حکمی از سوی بهزاد صدیقی؛

دبیر بخش مسابقه‌ی مقالات رادی‌شناسی معرفی شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۲:۵۱
کد خبر: ۷۶۴۶۶۹
دبیر بخش مسابقه‌ی مقالات رادی‌شناسی معرفی شد
دکتر روح‌الله جعفری به عنوان دبیر بخش مسابقه‌ی مقالات رادی‌شناسی منصوب و معرفی شد.

به گزارش گوه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ طی حکمی از سوی بهزاد صدیقی، دبیر «جشنواره‌ی تئاتر اکبر رادی»، دکتر روح‌الله جعفری به عنوان دبیر بخش مسابقه‌ی مقالات رادی‌شناسی منصوب و معرفی شد.
جعفری (نویسنده و پژوهشگر، منتقد، کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه) در شهریور امسال، در شانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، برای تألیف کتاب دو جلدی «گروه هنرملی از آغاز تا پایان ۱۳۳۵-۱۳۵۷، تهران: افراز» به عنوان پژوهشگر برگزیده سال ۱۳۹۵ انتخاب شد.
همچنین در آذرماه امسال، کتاب «گروه هنرملی از آغاز تا پایان ۱۳۳۵-۱۳۵۷» در دهمین سالگرد «مرکز ملی خدمات زبان‌ها در امریکا» که در شهر لانگ بیچ ایالت کالیفرنیا برگزار شد، برای اولین‌بار در امریکا معرفی و به نمایش گذاشته شد و در این مراسم، این کتاب به‌عنوان نماینده فرهنگی ایران شناخته شد.
از او در سال ۱۳۹۴ برای تألیف کتاب «پژوهشی در ترویج فرهنگ تئاتر، تهران: افراز» به عنوان پژوهشگر برگزیده همایش ملی جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی، ابن‌سینا تقدیر شد و این کتاب اثر برگزیده‌ در بخش هنر و مدیریت فرهنگی شد و توانست جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی را به خود اختصاص دهد.
همچنین او در پانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، برای تألیف کتاب «پژوهشی در ترویج فرهنگ تئاتر» به عنوان پژوهشگر برگزیده سال ۱۳۹۴ انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز