در نشست خبری برنامه «حجره قیمه خان» مطرح شد:

هدف ما ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی است

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۱:۰۵
کد خبر: ۷۶۴۷۰۳
هدف ما ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی است
نشست خبری برنامه نمایشی و تاک شوی «حجره قیمه خان» در نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور محمد خاکباز نویسنده و کارگردان، محمد صالحیان تهیه کننده، امیر سلطان احمدی صداپیشه، مجید شهریاری، لاله صبوری و مهیار مجیب بازیگران این مجموعه تلویزیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمد خاکباز در ابتدای این نشست اظهار داشت: مجموعه تلویزیونی «حجره قیمه خان» در پانزده قسمت از شبکه ایران کالا پخش شد و به تازگی این مجموعه در فصل جدیدش در ۵۰ قسمت پس از ماه صفر از شبکه نسیم نیز پخش خواهد شد.

وی افزود: از آنجا که رویکرد شبکه ایران کالا حمایت از کالای ایرانی است ما در این برنامه اصلی‌ترین هدف مضمونی‌مان ترویج استفاده و حمایت از کالای ایرانی است که بیش از هر چیز به جنبه سرگرم کننده بودن این مجموعه نمایشی توجه داریم و امیدواریم این مجموعه بتواند بیش از هر چیز نظر مخاطبان مختلف تلویزیون را به خود جلب کند و ما بتوانیم فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را در جامعه تزریق کنیم.

در ادامه این نشست محمد صالحیان تهیه‌کننده این مجموعه اظهار داشت: تا امروز ۲۰ قسمت از این مجموعه ضبط شده و ما در حال حاضر مشغول ضبط ۲۰ قسمت بعدی این مجموعه هستیم. از نظر من «حجره قیمه خان» یک برنامه جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند توجه اقشار مختلف جامعه را به خود جلب نماید و با پخش آن در شبکه نسیم مطمئناَ شاهد بازخوردهای مثبت بیشتری نیز خواهیم بود.

صالحیان در ادامه این نشست درباره فضای این اثر گفت: «حجره قیمه خان» در فضایی طنز روایت می‌شود و از طرفی ما قصه را در فضایی به شدت سنتی روایت می‌کنیم و بیش از هر چیز در این زمینه به سبک زندگی سنتی جامعه‌مان نگاه داریم.

نشست+خبری+معرفی+برنامه+_+حجره+قیمه+خان+_+ (2)

لاله صبوری یکی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی در ادامه اظهار داشت: من در این برنامه نقش بسیار جذابی به نام طلعت دارم که این شخصیت برای من بسیار جذاب است. آقای خاکباز با قلم توانایی که دارند به خوبی توانسته‌اند این مجموعه را از هر جهت جذاب و دیدنی بسازند و نکته جالب توجه راجع به عروسک قیمه خان است که از نظر من بسیار جاندار به نظر می‌رسد و واقعاَ شخصیتی جذاب دارد.

مجید شهریاری نیز یکی دیگر از بازیگران این مجموعه تلویزیونی خاطرنشان کرد: من در این مجموعه نقش برادر قیمه خان را دارم. به قدری عوامل ساخت این برنامه افرادی کاربلد و حرفه‌ای هستند که با وجود مشکلات مالی ما با علاقه کارمان را انجام می‌دهیم و تا امروز از بودن در این گروه بسیار لذت برده‌ام.

مهیار مجیب نیز اظهار داشت: من در این مجموعه نقش فومن برادر رامین ناصر نصیر را بازی می‌کنم. ناصر نصیر یکی از بازیگران توانمند ما است. من از نیمه کار به این گروه پیوستم و تا امروز از بازی در کنار این بازیگران و همکاری با این گروه لذت برده‌ام.

نشست+خبری+معرفی+برنامه+_+حجره+قیمه+خان+_+ (3)

امیر سلطان احمدی صداپیشه عروسک قیمه خان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این روزها شخصیت جناب خان یکی از مطرح‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی است و من در گروه خندوانه نیز حضور دارم سعی بر این داشتم که ایده‌های جدیدی را وارد عروسک و شخصیت قیمه خان کنم تا این شخصیت به جناب خان شبیه نشود و فکر می‌کنم که خوشبختانه این اتفاق رخ داده و مخاطبان تلویزیون با شخصیتی متفاوت و جذاب روبرو هستند.

محمد صالحیان در ادامه این نشست اظهار داشت: متأسفانه سازمان صدا و سیما قادر به حمایت چندانی از برنامه‌های تلویزیونی نیست و ما در سخت‌ترین شرایط مشغول به کار هستیم. من از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار این هستم که لوکیشن فعلی برنامه را از ما نگیرند تا مشکلات بیشتری برای این برنامه به وجود نیاید.

محمد خاکباز نیز در پایان با تشکر از مدیریت شبکه ایران کالا گفت: ما علاقه بسیاری به استفاده از لوکیشن‌های مختلف داشتیم اما متأسفانه لوکیشن فعلی با وجود اینکه بسیار کوچک است باعث شده تا سعی در خلاقیت بیشتر داشته باشیم و فکر می‌کنم جذابیت‌های بصری این مجموعه به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد تغییر پیدا نکند اما ما تمام تلاشمان بر این است که در این شرایط بتوانیم برنامه‌ای قابل قبول را به مردم ارائه دهیم.

نشست+خبری+معرفی+برنامه+_+حجره+قیمه+خان+_+

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز