به تهیه کنندگی محسن شایانفر؛

حکایت های کمال از دهه چهل

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۷:۰۵
کد خبر: ۷۶۴۷۹۰
حکایت های کمال از دهه چهل
دو بازیگر دیگر به سریال «حکایت های کمال» پیوستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در حالی که تصویربرداری سریال «حکایتهای کمال» همچنان در شهرک غزالی ادامه دارد، شهرام عبدلی و شهربانو موسوی هم جلوی دوربین این پروژه رفتند. تاکنون بیش از 30 درصد سریال تصویربرداری شده است و تدوین سریال را به طور همزمان شادی شایانفر انجام می دهد.

سریال ۱۵۰ قسمتی «حکایتهای کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی، اوایل مرداد ماه گذشته در شهرک غزالی کلید خورد.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی،نگارعابدی، فلورنظری، علی مسلمی،کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، حمید ابراهیمی، اکبرسنگی، آرش نوذری،داریوش سلیمی،سعید پیردوست، عباس محبوب، بیتا خردمند و حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال محمدرضا شیرخانلو، امیرحسین کافتری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تاتر جلوی دوربین این سریال رفته اند.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و ساختاری اپیزودیک دارد.

«حکایتهای‌ کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال در مرکز سیما فیلم تولید می شود و ۱۵۰ قسمت دارد.

صلح میرزایی تاکنون سریال‌های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است. سریال «هست و نیست» جدیدترین سریال محسن شایانفر در حوزه تهیه‌کنندگی هم زمستان گذشته به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه دو پخش شد.

نظر شما