شب شعری با دو آهنگساز در شبکه۴؛

محفل انس موسیقی پاپ و کلاسیک

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۸:۰۱
کد خبر: ۷۶۴۸۲۴
محفل انس موسیقی پاپ و کلاسیک
برنامه تلویزیونی «شب های هنر» در شب شعر میزبان محسن نفر و محمدرضا چراغعلی دو استاد آهنگساز می شود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دوشنبه های «شب های هنر» به حوزه شعر اختصاص دارد و در برنامه امشب (23 مهر)  به موضوع «رابطه شعر و جریان های هنری امروز» می پردازد.

محمود اکرامی فر مجری «شب شعر» میزبان دکتر محسن نفر آهنگساز و استاد دانشگاه و دکتر محمدرضا چراغعلی آهنگساز می شود و با آنها در خصوص رابطه شعر و موسیقی به گفتگو می پردازد.

دکتر محمدرضا چراغعلی اهنگساز به رابطه شعر و موسیقی پاپ خواهند پرداخت و دکتر محسن نفر آهنگساز و استاددانشگاه به نقش و رابطه شعر با موسیقی کلاسیک و سنتی اشاره خواهند کرد.

دکتر محسن نفر آهنگ‌ساز، ردیف‌دان، پژوهش‌گر، مدرس موسیقی (تئوری و ساز) و نوازندهٔ تار و سه تار ایران است. وی آهنگ‌ساز و نوازندهٔ تار آلبوم‌های وصل مستان، شمس الضحی، باغ ارغوان، یاد یار و فکر نو، یاس، خاکستری، آبی است. وی همچنین آهنگ‌سازی فیلم هایی همچون مرگ دیگری، روزنه، معبر و بلمی به سوی ساحل را بر عهده داشته است.

دکتر محمدرضا چراغعلی از جمله مدرسان و آهنگسازان صاحب‌نام موسیقی است که طی سالهای گذشته در آهنگسازی و تولید چندین اثر موسیقایی سنتی و پاپ پرمخاطب به عنوان مشاور و آهنگساز در کنار خوانندگانی چون علیرضا افتخاری، رضا صادقی ، امیر کریمی، قاسم افشار، علی لهراسبی و سایر خوانندگان حضور داشته است.

«شب های هنر» برنامه جدید شبانه گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 هر شب با یک تیم تهیه و اجرای مختلف به سراغ «تئاتر»، «موسیقی»، «شعر»، «کتاب» و «سینما» می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز