پرس تی وی بررسی می کند:

پوشش توهین آمیز ملانیا ترامپ در سفر به آفریقا

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۶:۳۸
کد خبر: ۷۶۵۰۱۴
پوشش توهین آمیز ملانیا ترامپ در سفر به آفریقا
شبکه پرس تی وی با نگاهی موشکافانه به ماجرای کلاهی که ملانیا ترامپ در جریان سفرش به کنیا به سر داشت و نماد استعمارگران قرن 19 به حساب می آمد، «آفریقای امروز» این هفته را به روی آنتن برده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «آفریقای امروز» (Africa Today) با نگاهی به سفر اخیر همسر رییس جمهور آمریکا به کنیا، اقدام وی در استفاده از نماد استعمارگران قرن 19 که توهین به کشورهای آفریقایی تلقی می شود را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه ضمن اشاره به سفر ملانیا ترامپ به آفریقا و دلایل پنهان و پشت پرده آن و با نگاهی به تصمیمات اخیر ترامپ که موجب بی ثباتی قاره آفریقا شد به بحث و گفت و گو پیرامون برنامه های آینده آمریکا در این قاره که بیشتر مبتنی بر برنامه های نظامی و تروریستی است، می پردازد.

در این برنامه همچنین ضمن بررسی قابل اعتماد نبودن آمریکا و وعده های مطرح شده این کشور درخصوص قاره آفریقا، در مورد منافع آمریکا در آفریقا برغم حضور کشورهایی همچون چین، بریتانیا و برخی کشورهای خاورمیانه تبادل نظر خواهد شد.

برنامه «آفریقای امروز» با اجرای امینا تیلور و تهیه کنندگی متیو ریچاردسون، سه شنبه 24 مهر ماه ساعت 04:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 00:03 بامداد، پنجشنبه ساعت 12:00 و جمعه ساعت 10:00 خواهد بود.

نظر شما