نگارش فیلمنامه ای جنگی با عنوان «درخشش»؛

درخشش احمدرضا درویش به اتمام رسید

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۷:۳۴
کد خبر: ۷۶۵۱۴۰
احمدرضا درویش پس از ناملایماتی که در راه اکران آخرین ساخته اش «رستاخیز» به وجود آمد، به تازگی نگارش فیلمنامه ای جنگی را با عنوان «درخشش» به اتمام رسانده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ احمدرضا درویش کارگردان شناخته شده و مطرح کشورمان به تازگی نگارش فیلمنامه ای سینمایی با عنوان «درخشش» را به پایان رسانده است.

درویش طی چند دهه گذشته و با ساخت آثار ماندگار و به یادماندنی در حوزه دفاع مقدس، دغدغه خود را نسبت به این حوزه نشان داده است. در حالی که فیلم های موفقی مانند «کیمیا»، «سرزمین خورشید» و «دوئل» از این کارگردان همچنان جزو آثار مطرح سینمای موسوم به دفاع مقدس محسوب می شوند.

نکته جالب اینکه درویش در فیلمنامه جدیدش (درخشش) باز هم به سراغ حوزه دفاع مقدس رفته است تا همچنان از وی به عنوان یکی از فیلمسازان متعهد به گونه سینمای جنگ یاد شود.

آخرین ساخته احمدرضا درویش با نام «رستاخیز» در اکران با همچنان با مشکلات فراوانی مواجه است و هنوز پس از گذشت پنج سال خبری از نمایش آن نیست. مسئله ای که این کارگردان را با مشکلات فراوانی روبرو کرد تا جایی که شنیده شده او تمایل چندانی برای ساخت فیلم ندارد.

ابراهیم داروغه زاده، معاون ارزشیابی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در آخرین اظهارنظر خود درباره وضعیت اکران «رستاخیز» گفت: «تصمیم‌گیری درباره این فیلم در اختیار سازمان سینمایی نیست زیرا پخش تصویر یاران امام حسین(ع) بخصوص حضرت ابوالفضل(ع) مورد اتفاق نظر مراجع نیست. این فیلم مشکل اکران دارد و باید در آنجا حل شود».

با تمام این تفاسیر هنوز مشخص نیست که در صورت تولید «درخشش» آیا این فیلم با حمایت مدیران سینمایی و مسوولان فارابی همراه خواهد شد تا بار دیگر این کارگردان شناخته شده سینما به عرصه کارگردانی و سینمای جنگ بازگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز