در گفت و گوی اختصاصی با برنا؛

مجید شهریاری در نقش قارون و غول چراغ جادو

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۵۳۰۲
مجید شهریاری در نقش قارون و غول چراغ جادو
مجید شهریاری از بازی در مجموعه «هشتگ خاله سوسکه» در نقش‌های قارون و غول چراغ جادو خبر داد.

مجید شهریاری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، اظهار داشت: در حال حاضر برای بازی در یک سریال که محصول شبکه نمایش خانگی قرارداد بسته‌ام و تصویربرداری این مجموعه به تازگی آغاز شده و من چند روز دیگر جلوی دوربین خواهم رفت.

شهریاری خاطرنشان کرد: کارگردانی این مجموعه را محمد مسلمی بر عهده دارد که مردم او را به عنوان یکی از عموفیتله‌ای ها می‌شناسند. این مجموعه «هشتگ خاله سوسکه» نام دارد که بسیار پر بازیگر است و حدود 70 یا 80 بازیگر مطرح در آن ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: بهاره کیان افشار، الهام حمیدی، امیرحسین رستمی، امیر کربلایی‌زاده و جمعی دیگر از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در این مجموعه حضور دارند. در «هشتگ خاله سوسکه» که فضایی طنز دارد تمام شخصیت‌های افسانه‌ای کشورمان حضور دارند و با توجه به موضوع و فضای این کار فکر می‌کنم با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه باشد.

این بازیگر با اشاره به اینکه در این مجموعه دو نقش دارد اظهار داشت: تنها من و محمد مسلمی در این مجموعه دو نقش داریم. یکی از نقش‌های من غول چراغ جادو است و نقش دیگری که بازی می‌کنم قارون است. با وجود اینکه هنوز جلوی دوربین نرفته‌ام اما با فیلمنامه‌ای که خواندم احساس می‌کنم که محصول بسیار خوبی برای شبکه نمایش خانگی باشد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» در پایان گفت: در حال حاضر مشغول بازی در یک فیلم سینمایی هستم که اجازه گفت و گو درباره این اثر را ندارم اما به تازگی بازی در فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی را به پایان رسانده‌ام که در صف اکران است و به زودی این فیلم در سینماها اکران خواهد شد.

گفتنی است مجید شهریاری در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «باغ سرهنگ»، «متهم گریخت»، «سه دونگ سه دونگ» و «ساختمان پزشکان» و فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها»، «رسوایی»، «پله آخر» و «معراجی‌ها» ایفای نقش کرده است.

 

نظر شما