از نگاه هیسپان تی وی:

«سیاه پوستان» قربانی بی عدالتی آمریکا

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۶:۲۷
کد خبر: ۷۶۵۴۱۰
«سیاه پوستان» قربانی بی عدالتی آمریکا
تبعیض نژادی و آزار و اذیت سیاه پوستان در ایالات مختلف آمریکا همیشه دیده می شود. در مستند «جان سیاهپوستان مهم است» که قرار است از قاب هیسپان تی وی به نمایش درآید، خشونت و بی عدالتی پلیس نسبت به سیاه پوستان نشان داده می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این مستند چندین شهر مختلف آمریکا و تبعیض نژادی بین سفید و سیاه پوستان به تصویر کشیده شده و سختی هایی که سیاه پوستان از این بابت متحمل می شوند ترسیم گردیده است. همواره درگیری های نژاد پرستانه در آمریکا اتفاق می افتد که به موجب آن ها بسیاری از سیاه پوستان زخمی یا کشته می شوند و بسیاری هم بی گناه مجرم و متهم شناخته می شوند.

در ادامه این مستند کارگردان سعی کرده خشونت و بی عدالتی پلیس را نسبت به سیاه پوستان به نمایش بگذارد. سیاه پوستان جنبش هایی را به منظور ایجاد و برقراری عدالت میان سیاه و سفید براه انداخته اند. دوربین این مستند سری به اجتماعات و راهپیمایی های مردم سیاه پوست به حمایت از جوانان سیاه پوستی که در درگیری با پلیس بی گناه کشته شده اند، زده است. تظاهرات و اجتماعاتی که خواستار برقراری عدالت بین شهروندان سیاه و سفید پوست هستند. 

در این مستند که در سه قسمت 25 دقیقه ای به نمایش در می آید،داستان و چگونگی کشته شدن برخی از جوانان سیاه پوست که در نتیجه خشونت، تبعیض و نژادپرستی در امریکا را نشان داده و گزارش می دهد که در شیکاگو جوانان سیاه پوست توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار می گیرند و کشته می شوند. 

مستند «جان سیاه پوستان مهم است» (Black Lives Matter) محصول سال 2015 و به تهیه کنندگی شرکت abc  استرالیا، از چهارشنبه 25 مهرماه ساعت 8:30 به وقت تهران از هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز