تجلیل باشگاه رئال مادرید از عهدالتمیمی؛

بررسی رابطه فوتبال و سیاست

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۵۷۹۲
بررسی رابطه فوتبال و سیاست
شبکه پرس تی وی به واکاوی ترکیب ورزش و سیاست و دعوت باشگاه رئال مادرید اسپانیا از عهد التمیمی، دختر نوجوان فلسطینی برای حضور در این باشگاه و تجلیل از وی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «دقت دوچندان» (Doubling Down) با پرداختن به دعوت باشگاه رئال مادرید به عنوان پرافتخارترین باشگاه جهان با 13 بار قهرمانی جام باشگاه های اروپا از عهد التمیمی که اخیرا پس از گذراندن 8 ماه حبس، از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده است، دلایل این اقدام از سوی مدیران رئال مادرید را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه با مروری بر سرگذشت عهد التمیمی که به خاطر سیلی زدن به یک سرباز اسرائیلی به زندان محکوم شده بود، به گفت و گو پیرامون حضور وی به همراه پدرش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید و دریافت پیراهن این تیم منقش به نام خود از سوی مدیران این باشگاه می پردازد. 

«دقت دوچندان» همچنین با بررسی اهداف احتمالی سیاسی یا تبلیغاتی باشگاه رئال مادرید در این زمینه، واکنش رژیم صهیونیستی نسبت به حضور التمیمی در این باشگاه را مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار خواهد داد.

برنامه «دقت دوچندان» پنجشنبه 26 مهر ماه ساعت 17:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. زمان بازپخش این برنامه جمعه ساعت 05:00 و 14:00 ، شنبه 08:00 و دوشنبه 16:00 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز